Przedwyborcze mydlenie oczu na koszt podatnika. - Obiektyw.info

Uwaga! Ciasteczka!

Obiektyw.info stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Przedwyborcze mydlenie oczu na koszt podatnika.

26 lipiec 2018

Mieszkańcy dzielnicy Łąki w Grodzisku Mazowieckim, otrzymali do skrzynek pocztowych 20-sto stronicowy „biuletyn” pt „Wieści z Łąk”, podpisany przez Burmistrza Grzegorza Benedykcińskiego.

 

 Czytając odnosi się wrażenie, iż władza nagle zaczęła interesować się naszą dzielnicą. To typowa „kiełbasa przedwyborcza”, ot, tak dla zamydlenia oczu i ma posłużyć jako przykrywka dla braku pomysłów na rozwiązanie wielu istotnych problemów życia tej dzielnicy.

Cieszy jednak fakt, że Burmistrz wreszcie przyznaje, iż przez lata swoich rządów zaniedbywał tę część miasta. Wielu mieszkańców Łąk pamięta jak organizowałem protesty i pisałem petycje w sprawie dzielnicy, wyrażałem poglądy o ważnym znaczeniu historycznym naszego miejsca dla Grodziska, o możliwości jego wykorzystania np. jako atrakcji turystycznej na miarę Biskupina. Wielokrotnie byłem wyśmiewany przez Burmistrza z tego powodu, bagatelizował nasze problemy, wręcz obraźliwie wypowiadał się na tematy, które obecnie opisuje z taką aprobatą.

 Wszyscy wiemy, że zbliża się czas wyborów i dla zdobycia kliku głosów, politycznie można wszystko obiecywać. Pan Grzegorz Benedykciński stosuje od zawsze metody taniej ale jakże skutecznej propagandy/inżynierii socjotechnicznej, która wyraźnie z korzyścią dla niego oddziaływuje na obywateli tego miasta –  to już jego 6 kadencja – 24 lata obietnic bez pokrycia w wielu aspektach.

 Ale wracając do omawianego biuletynu, który wydany z publicznych pieniędzy promuje nawet prywatną firmę, zachęca do wspierania budowy szkoły w Afryce.

Najlepszym wydają się wszystkie słowa uzmysławiające mieszkańcom dzielnicy, jaka to ona jest ważna i jakie znaczenie odgrywa dla Grodziska. My to wiemy od dawna ( z naszej dzielnicy wpływają niebagatelne kwoty podatków od powstałych firm, bez których władze miałyby ograniczone środki na swoje fanaberie i dziwne wydatki budżetowe), szkoda tylko, że przyznanie i zrozumienie tego faktu zajęło Burmistrzowi tyle czasu. W końcu Pan Burmistrz przyznaje, że ta dzielnica była zaniedbana infrastrukturalnie .

 Zapomina jednak dodać słów jakie prawdziwy dżentelmen mógłby wypowiedzieć, w końcu to on jest za to wszystko odpowiedzialny  np.- Przepraszam Was drodzy mieszkańcy za to i to się zmieni; to przeze mnie tyle lat byliście zaniedbywani. Mógłby jeszcze dodać-myślałem o interesach swoich i bliskiego mi otoczenia a nie o waszym codziennym życiu w tej dzielnicy. Dopuściłem do powstania tylu uciążliwych firm i takiego nasilenia ruchu ciężarowego, zanieczyszczenia uciążliwymi zapachami -  bez rekompensaty.

Zapomniałem o priorytetach i nie doprowadziłem do wybudowania obwodnicy, którą dziesięciolecia wam obiecywałem. Zniszczyłem spokojne życie w tej część miasta a środki finansowe skierowałem na inne dzielnice, czy nawet wsie np. Książenice. No cóż, miałem inne priorytety ale teraz to się zmieni, przepraszam i zagłosujecie na mnie, zaufajcie mi kolejny raz….

 No tak, zabrakło słów w powyższym lub podobnym stylu, duma Burmistrza nie pozwoliła.  Być może wtedy i ja mógłbym oddać głos, przekonałby mnie do swoich uczciwych zamiarów, do tego, że jest człowiekiem godnym zaufania. No cóż, zamiast tego mamy słowa „politycznych obietnic”, dotychczasowej buty zawartej w pewności siebie i nieomylności, wielkie plany i łaskawość.

Od nas zależy czy będziemy to dostrzegać, postrzegać władze samorządowe jako naszych pracowników, to my jesteśmy ich pracodawcami.

Trzeba zrozumieć, że Burmistrza wybieramy my, nie jest z nadania wyższych sił lub jak w średniowieczu z nadania Bożego lub co gorsza z przydziału partyjnego.

Czasy się zmieniły i pamiętajmy, że to my, obywatele mamy wpływ na to czy wybierzemy władze dla władz i ich dziwnych powiązań, czy wybierzemy władze, które będą dla nas.

Pięknie opisane w biuletynie inwestycje, są wyolbrzymiane, udowadnia się, że są wręcz łaskawością daną „szaraczkom”, a tymczasem jak wspomniałem, to nam się najzwyczajniej należą. Mydlenie oczu polega właśnie na tym aby zainspirować i zainteresować drobnostkami, przykrywając jednocześnie nieudolność w istotnych sprawach.

 Cała Polska od wielu lat się zmienia i to wydawać by się mogło prężniej, obwodnice oplatają o wiele mniejsze miejscowości niż Grodzisk Maz. Każdy porządny włodarz traktował budowanie obwodnicy i odcięcie miasta jako priorytetowe. U nas było inaczej, priorytetowe były słowa bez pokrycia, obiecanki a nie czyny.  Kupujecie znów propagandę ?, bo ja nie kupuję.

 Od jakiegoś czasu widać wyraźnie, że nasz Burmistrz wypalił się z pomysłów i bezradnie szuka czegoś, co da mu przewagę podczas wyborów. W ostatnich czasach wydaje się ogromne fundusze na  nasadzenia rabatek kwiatowych, roboty ogrodnicze, klomby.

Te pieniądze są oczywiście problematyczne do rozliczenia z punktu ekonomicznego i rozrachunkowego choć pewnie zgodne księgowo. Owszem, ładnie wygląda na oko, cieszy oko i o to chodzi, kto będzie pytał albo zastanawiał się, co jest jeszcze ważniejsze od piękna zewnętrznego w mieście?, jest przecież tak słodko. Były kiedyś już takie czasy, czasy haseł i kwiatów. Starsi zapomnieli a młodzi nie znają i tu jest pole do popisu. Czy tyle Nam wystarczy.

 Z wierzchu ładnie a pod spodem….

 Ile ważniejszych spraw mamy do poprawienia w Grodzisku, w naszej dzielnicy, nic o tym się nie mówi, ale mówi się o poprawie życia. Ja pytam jakiego ?, takiego, które załatwi tylko część powierzchowną; czy przestaną rosnąć podatki, czy woda i ścieki wciąż będą drożały, czy nasze dzieci będą miały żłobki i przedszkola, czy będziemy mogli żyć w czystym, bezpiecznym i spokojnym środowisku, czy i kiedy powstanie obwodnica… To są ważne sprawy, nie rabatki, nie „słomiany miś” z filmu Barei !.

Zdaję sobie sprawę jak ważne jest dla naszego Włodarza utrzymanie stołka, chociażby ze względu na jego korzenie i przynależność do PSL, to ugrupowanie po wyraźnej utracie poparcia ma jedynie przyczółki władzy w samorządach. Niestety Grodzisk od wielu lat jest takim ukrytym, ale jakże ważnym dla wielu utrzymującym ich przy życiu, przyczółkiem podwarszawskim i stracić go żal. Walka o niego trwa za wszelką cenę, przy jednoczesnym korzystaniu z dostępu do publicznych pieniędzy. Czy faktycznie nikt inny lepiej nie zadba o sprawy obywateli,
o Nasze Miasto ?.

Ja osobiście sądzę, że dłuższe przebywanie u władzy wypacza, rozleniwia i tworzy „chore układy ośmiornicy”, które szkodzą społeczeństwu.

W otrzymanym biuletynie opisuje się wiele opóźnionych inwestycji, obiecuje się, że część wykona się jeszcze w tym roku, część w następnym – brakuje konkretów, terminów wykonania, przeznaczonych kwot w budżecie. Może być tak, że tą częścią będzie jedna, dwie wykonane, a reszta jak wybiorą pójdzie w zapomnienie. To tak jak z obiecywaną budową obwodnicy od ponad 20-tu lat; już, już, ale coś tam przeszkodziło i wojewoda nie wydał pozwolenia, albo zabrakło konsultacji itp. Ja mam już dosyć tych obietnic bez pokrycia. Czy Wy również widzicie bezradność naszych władz w tej sprawie.

Jak to jest możliwe żeby kolega Marszałek nie załatwił funduszy na obwodnicę Grodziska?

Jest możliwe bo Szanowny Burmistrz, być może nie dopełnił obowiązujących procedur, które spoczywają na samorządzie.

 Widzę jaką rolę za publiczne pieniądze ma odegrać doręczony  biuletyn – pod przykrywką informacji ma motać w głowach.

Najbardziej smutne jest w tym wszystkim wiara wielu ludzi w wielkość obecnej władzy. Pamiętają przecież obłudne, niedotrzymywane wielokrotnie obietnice, z których nie rozliczają. Ta władza kiedyś się skończy i co dalej, zostaną do utrzymania inwestycje na pokaz, które pochłoną dużą część budżetu i pozostawią dług do spłacenia.

 Możemy z biuletynu dowiedzieć się jeszcze m.in. :

- powstaną dwa odcinki ścieżek rowerowych ( 500 i 600 metrów), potrzebujemy ich o wiele więcej w dzielnicy,

- odwodnienia niektórych ulic ( ale to tylko planowanie na 2019 rok),

- nasz Kościół, dzięki otrzymanej dotacji ze środków RPO Woj. Mazowieckiego, o którą zabiegał Ks. Proboszcz, jest termomodernizowany ( zapomniał Pan burmistrz dodać, że wielu Parafian składało datki na wymaganą kwotę wkładu własnego i pisze tylko, że Gmina stara się pomóc ( chciałbym wiedzieć w jaki sposób?),

- chwali się również „lilipucim” tunelem na ul. Bałtyckiej - udowadnia nam, iż jest to super rozwiązanie dla mieszkańców Łąk, że ogranicza uciążliwości związane z ruchem ciężarówek i zwiększa bezpieczeństwo – to jest po prostu śmieszne.

Czy Pan Burmistrz siebie słyszy?. Dlaczego znów przypisuje sobie „zasługi” w tej materii, to była inwestycja PKP i  to tylko na życzenie Burmistrza tunel jest taki niski. To rozwiązanie przyniosło większe korki w centrum miasta ponieważ wiele pojazdów nie ma alternatywnego przejazdu. Ot, taka „niedźwiedzia przysługa” dla Łąk i Miasta.

 Czy można lepiej dbać o nasze pieniądze wpływające do budżetu, czy nie należy ich wydawać na cele bardziej korzystne dla nas ?. Pozostawiam do oceny każdego indywidualnie. Wynajmowanie osiołka do szopki Bożonarodzeniowej za ponad 10 tys. na kilka dni to przesada… Takich spraw było i jest wiele. NASZE pieniądze idą na propagandę sukcesu jednej osoby. Wymyślone odznaczenia i tytuły jednostek nie są chyba nam do niczego potrzebne. Również ten biuletyn jak wspomniałem na początku, jest przedwyborczą promocją jednostki.

 

Piotr Mergner

 

Dodaj komentarz

Tu wpisz imię lub nick (obowiązkowe)

Kod antyspamowy Kod literowo-cyfrowy. Wpisz go do pola poniżej. Jeśli jest nieczytelny, naciśnij przycisk "Odśwież"
Odśwież

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Maksymalna długość komentarza to 2000 znaków.
Jeśli zauważyłeś komentarz niezgodny z regulaminem - kliknij przycisk "Zgłoś administratorowi".

Komentarze  

+9 # Katarzyna 2018-08-16 08:08
Cytuję przy korycie:
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.
Taki układ kandydatów z PSL i PIS jest nie do zaakceptowania. Prowadzi on do starcia typu "PIS" - kontraPIS, w którym to antyPIS-ie musiałaby uczestniczyć cała strona opozycyjna, czy tego chce, czy nie chce. Kandydat bezpartyjny zyskałby zapewne poparcie zarówno znacznej części wyborców opozycyjnych, jaki zwolenników PIS-u


To jest jakiś stek bzdur.

Czy to, przepraszam, napisał Benedykciński? W celu mącenia w głowach wyborcom?

Sorry, ale zachowania wyborcze są trochę bardziej skomplikowane, a wiedza o nich nieco bardziej zaawansowana, niż ludowe mądrości w stylu „Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.” Zamiast siać demagogię, niech sobie autor tego komentarza lepiej prześledzi, ileż to razy ta ludowa mądrość sprawdziła się w rzeczywistych wyborach… A jeszcze lepiej, niech się zajmie oglądaniem seriali w telewizji, bo robi krecią robotę tej i tak niezbyt rzutkiej grodziskiej „całej stronie opozycyjnej" (cokolwiek to ostatnie znaczy).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Katarzyna 2018-08-16 00:34
Cytuję Janek:
Premier ogłosił datę wyborów samorządowych. Odbędą się 21 października. W tej chwili mamy potwierdzonych dwóch kandydatów na burmistrza.

Urzędujący burmistrz pan Grzegorz Benedykciński - członek partii PSL, pochodzi z Piotrkowa Kujawskiego, na stanowisku od 24 lat, "fajny" burmistrz, 63 lata, wykształcenie wyższe rolnicze (ATH w Bydgoszczy), były kierownik PGR. Podobno człowiek marszałka Adama Struzika.

Pan Łukasz Lewandowski - członek partii PiS, pochodzi z Grodziska Mazowieckiego, przewodniczący komitetu PiS w Grodzisku Mazowieckim, członek zarządu powiatowego PiS, członek zarządu okręgowego PiS, współpracujący z grodziskim oddziałem Krajowego Związku Lokatorów i Spółdzielców, społecznik, 27 lat, wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych - politolog. Podobno człowiek prezesa Mariusza Kamińskiego.

Ty decyduj.


Ale co decyduj? Który z nich ma ładniejsze nazwisko? Czy który przystojniejszy?

Decydować to można, jak kandydat obwieści światu, co i dlaczego zamierza zrobić. Bez spełnienia tego warunku nie ma kryteriów decyzji. Czyli należy rzucić monetą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Kris 2018-08-16 05:29
Obiecać może każdy każdemu. "Nikt wam nie da tyle ile ja Wam obiecam" , czyli w wersji grodziskiej "zgoda buduje"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Katarzyna 2018-08-16 07:58
Za to wybór między kandydatami o nieznanym programie jest przejawem najczystszej ludzkiej głupoty i niedojrzałości do demokratycznych wyborów.

Jeśli z prostej niechęci do jednego kandydata, głosujesz na drugiego nie wiedząc, co każdy z nich proponuje, to potem możesz się tylko zdziwić tym, co zobaczysz po wyborach. Oczywiste jest więc, że należy poznać program wyborczy przed głosowaniem i w kolejnych wyborach rozliczyć z jego realizacji, nie zaś głosować w ciemno.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Bronek 2018-08-16 12:11
Pani Katarzyno! Program wyborczy, to wielka sprawa tylko, że kto uczciwie może przedstawić program jeżeli od podszewki nie zna możliwości finansowych. Można mówić o obwodnicy - ludzie to kupią tylko, że kandydaci nie wiedzą kto zawalił sprawę i kiedy i na jakim etapie jest ten projekt. W obietnicach żaden uczciwy kandydat nie jest w stanie przebić megalomana Benedykcińskiego. Ten będzie opowiadał różne rzeczy, a co zrobi to inna sprawa. Czym można przebić obecnie urzędującego? Tylko wytykając jego błędy, rozliczyć z obietnic składanych przy każdych wyborach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Bronek 2018-08-16 12:17
Pani Katarzyno czy Pani zna program wyborczy z 2014 roku Ziemi Grodziskiej i Pana Benedykcińskiego? Może warto sobie przypomnieć i zapytać, co z jego realizacją?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Katarzyna 2018-08-16 20:29
Panie Bronku, programu się nie wymyśla z dnia na dzień. Nad programem się pracuje gromadząc, sprawdzając i zestawiając różne dane. Owszem, to wymaga czasu i wysiłku. Ale gdy się nie inwestuje, to się nie oczekuje zwrotu z inwestycji. Dlaczego miałby do siebie przekonać ktoś, kto nie inwestuje nawet czasu i wysiłku w przekonanie do siebie? Tak by było fair? Ktoś taki zasługuje na bycie wybranym? Trzeba ponieść ryzyko inwestycyjne.

Czym można przebić obecnie urzędującego?

To zależy od celu, jaki stawia przed sobą kandydat oraz jego ugrupowanie w danych i w kolejnych wyborach.

Cokolwiek napiszę dokładniej, oddam niedźwiedzią przysługę opozycji i zacznę pracować na sukces Benedykcińskiego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # mały 2018-08-16 10:16
Ta cala kampania wyborcza to teatr. Aktorzy lepsi lub gorsi wykorzystaja wszystko by „ błysnąć” .Kandydaci na burmistrzano i do rady miasta dostarczą nam „ rozrywki „a w zasadzie juz zaczynają. Wykorzystaja każdy nosny temat obwodnica, lotnisko, kolej i calą reszte infrastruktury lotniskowej. Generalnie los mieszkańców to małe piwo w porównaniu z ich ambicjami. Zaistnieć robiąc szum wokół tego calego portu lotniczego ok, ale zaistnieć prawdą a nie podstraszaniem ludzi. Te plakaty w Jaktorowie z grafiką przedstawiającą nie wiem co? Bo jak to sie ma do planu zagosp. województwa?Aktywiści sie znaleźli. Gdzie by byli gdyby plany lotniska. Bycie w samorządzie to setki spraw na które mają realny wpływ państwo radni.I nie jest to tylko protestowanie przeciwko lotnisku czy linii. Mam nadzieje , że tym wszystkim kandydatom zdążymy się przyjrzeć zanim wybierzemy bo niestety mam wrażenie , ze sztucznie ( niektórzy) grają tymi trudnymi tematami. Zbieranie podpisów? Czemu nie, ale poznajmy stanowisko lokalnych władz w tej sprawie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # grodziszczak 2018-08-16 15:07
Masz rację najlepszą radną ziemi grodziskiej jest przewodnicząca komisji gospodarki radna Śliwińska (PZPR) Pani radna zdobyła doświadczenie gospodarcze ucząc jęz. rosyjskiego w szkole podstawowej. Radnymi tego komitetu jest wielu nauczycieli o wiadomym rodowodzie. Oni zasady gospodarcze otrzymali wraz z dziełami Leninowskimi. Dlaczego od początku swojej działalności ziemia grodziska stawia na działaczy komunistycznych ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # grodziszczak 2018-08-16 07:05
Kontrkandydat niema szans dlatego, że nie jest rolnikiem, nie pracował w PGR Książenice, nie potrafi obiecywać - gruszek na wierzbie. Podobno jest zawziętym zwolennikiem budowy obwodnicy, a wielu mieszkańców popierających Bur mistrza - nadal chce czekać następne 24 lata na obwodnicę. Ten młody człowiek niestety nie przeskoczy "tamy" sojuszu " sierpa i młota". Tama pęknie dopiero wtedy gdy zadłużenie miasta zagrozi jego upadkiem
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # StaraNiewyksztalcona 2018-08-16 07:12
To prawda, jest gorącym zwolennikiem budowy obwodnicy. Znam go, sam dojeżdża pociągiem do pracy, jest zwykłym człowiekiem, widzi ile kosztują bilety a ile benzyna - przez brak obwodnicy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Katarzyna 2018-08-16 08:11
Kontrkandydat rzeczywiście nie ma już szans - ani ten, ani inny, ale z zupełnie innych powodów, niż to, że "nie jest rolnikiem, nie pracował w PGR Książenice, nie potrafi obiecywać - gruszek na wierzbie".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Bronek 2018-08-16 12:20
Jakie są powody, że inny kandydat nie ma szans? Jeden powód wydaje się oczywisty - nie ma tyle kasy i mocnego zaplecza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Katarzyna 2018-08-16 19:41
Średnia frekwencja w wyborach samorządowych 2010 r. i 2014 r. = ok. 47%.

Frekwencja w Grodzisku w 2010 r. = ponad 48%, w 2014 r. = ponad 46%, zatem zbliżona do średniej krajowej.

Benedykciński zgarniał za każdym razem ponad 70% głosów w I turze przy trzech kontrkandydatach.

Złota zasada rymowana: gdy nie występuje żadna obiektywna, racjonalna przesłanka wskazująca na to, że coś się zmieniło, najlepszym predyktorem tego, co będzie jest to, co było.

Na razie przesłanka nie występuje. W tej chwili istnieją tylko trzy rzeczy, które mogłyby zmienić to, co wynika z powyższych danych.
I na żadną z nich się nie zanosi.

A kasa i zaplecze są zawsze wtórne względem celu i pomysłów na kampanię.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Kris 2018-08-17 05:35
Chyba nie ma pracy po politologii, ze się przedstawia szczegółowe wyliczenia. Co do zasady za tę pracę powinni Pani płacić. Analiza polityczna to nie jest temat dla mieszkańców Grodziska. Tu wystarczy, że radny powie, że zna burmistrza i załatwi. Tak się otwiera i zamyka cała tutejsza statystyka wyborcza. Pani Katarzyno, ludzie nie zrozumieją albo nie będą chcieli zrozumieć. Obawiam się, że problem tkwi wyłącznie w mentalności.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Katarzyna 2018-08-17 08:07
Pracy mam aż zanadto, nigdzie nie przedstawiam analizy politycznej, zachowania wyborcze nie są domeną wyłącznie politologii. To są oficjalne, ogólnodostępne dane PKW, do których każdy, kto chce i ma dostęp do sieci, dociera w ciągu trzech minut.

Gra interesów, lobbying, wielorakie formy społecznej współzależności i problemy mentalności występują wszędzie. Grodzisk nie jest pod tym względem żadnym, nadzwyczajnym wyjątkiem. To, co tu mamy, to najzwyklejsza indolencja i biadolenie, jaki to straszny ten burmistrz i jaka biedna ta opozycja. No nic się po prostu nie da z tym zrobić... Ile to już lat?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Kris 2018-08-17 08:50
Myślę, że wystarczająco. Mimo wszystko uważam, że kluczem w Pani wypowiedzi są słowa: "do których każdy, kto chce". Właśnie tak jest. Większości nie chce się chcieć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Janek 2018-09-09 21:55
Inny kandydat nie ma szans dlatego, że:
- społeczeństwo Grodziskie jest wyjątkowo mało świadome,
- emeryci i renciści są często jak beton, który widzi w jednym człowieku najjaśniejszego pana,
- młodzi i myślący rozsądniej nie chodzą na wybory,
- inni kandydaci nie mają naszych publicznych pieniędzy na promocję siebie ( on ma),
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # Gość 2018-08-14 19:52
Cytuję grodziszczak:
Zapomniałeś , że od 24 lat buduje obwodnicę. To pierwszy budowniczy Grodziska Maz wraz z ziemią grodziską.

Cholernie długa i wypasiona będzie ta obwodnica Grodziska, skoro już od tylu lat ją Wam Benedykciński buduje ;-).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Janek 2018-08-14 12:18
Premier ogłosił datę wyborów samorządowych. Odbędą się 21 października. W tej chwili mamy potwierdzonych dwóch kandydatów na burmistrza.

Urzędujący burmistrz pan Grzegorz Benedykciński - członek partii PSL, pochodzi z Piotrkowa Kujawskiego, na stanowisku od 24 lat, "fajny" burmistrz, 63 lata, wykształcenie wyższe rolnicze (ATH w Bydgoszczy), były kierownik PGR. Podobno człowiek marszałka Adama Struzika.

Pan Łukasz Lewandowski - członek partii PiS, pochodzi z Grodziska Mazowieckiego, przewodniczący komitetu PiS w Grodzisku Mazowieckim, członek zarządu powiatowego PiS, członek zarządu okręgowego PiS, współpracujący z grodziskim oddziałem Krajowego Związku Lokatorów i Spółdzielców, społecznik, 27 lat, wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych - politolog. Podobno człowiek prezesa Mariusza Kamińskiego.

Ty decyduj.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Jan 2018-08-14 13:10
Benek już dawno za nasze pieniądze rozpoczął kampanię wyborczą karmiąc ludzi nasadzeniami, parkami, świetlicami, ścieżkami, pozwoleniami na budowę Biedronki i pawilonów przy głownym skrzyżowaniu w mieście.
Karmi wszystkich a głównie elektorat wyborczy-emerytów MEDIATEKĄ za 30 mln złotych a do tego wysokie koszty utrzymania.
Karmi budując ulice do prywatnych lokali typu restauracje, domy, pawilony/parkingi/
Jeśli macie już tego dosyć to pamiętajcie przy urnach .Jak tak dalej będzie Grodzisk pogrąży się w chaosie komunikacyjnym, urbanistycznym oraz w długach
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # grodziszczak 2018-08-14 17:54
Zapomniałeś , że od 24 lat buduje obwodnicę. To pierwszy budowniczy Grodziska Maz wraz z ziemią grodziską.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Mieszkanka 2018-08-15 02:56
Ale wybór... Coś jak pomiędzy rakiem a udarem :/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # StaraNiewyksztalcona 2018-08-15 07:48
Tylko zeby się nie skończyło na absencji wyborczej, to najgorsze. Jest czas.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-2 # przy korycie 2018-08-15 17:15
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.
Taki układ kandydatów z PSL i PIS jest nie do zaakceptowania. Prowadzi on do starcia typu "PIS" - kontraPIS, w którym to antyPIS-ie musiałaby uczestniczyć cała strona opozycyjna, czy tego chce, czy nie chce. Kandydat bezpartyjny zyskałby zapewne poparcie zarówno znacznej części wyborców opozycyjnych, jaki zwolenników PIS-u
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # do autora 2018-08-13 10:29
Panie Piotrze, macie WRESZCIE piękny park. Tylko dlaczego na otwarcie czekamy do końca wakacji??? Niezrozumiałe opóźnienie, a moze radnej nauczycielki zapraszajacej na uroczystość nie ma bo sobie gdzieś wypoczywa???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # grodziszczak 2018-08-14 07:34
A za czyje pieniądze są te parki ? Jakie będą koszty utrzymania tych inwestycji ? Na kogo spadną obowiązki utrzymania tych inwestycji ? Jakie dochody będą z tych inwestycji ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # bonia 2018-08-14 11:41
Parki są za nasze pieniądze. Dochodów nie będzie żadnych, ale duża radość korzystających. Według Grodziszczaka należy "zabetonować" zrobić parking i pobierać opłaty. Tak byłoby cudnie ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # StaraNiewykształcona 2018-08-14 12:04
Kto i za czyje pieniądze będzie utrzymywał parki, gdy skończy się kasa z Unii na tereny zielone? Jaki jest koszt utrzymania parków? Jak BARDZO ZADŁUŻONA jest gmina Grodzisk?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # grodziszczak 2018-08-14 17:56
A kto wybetonował kostką plac przed kościołem ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Łukasz 2018-08-14 18:16
rzeczywiście, po co tyle kostki przed Kosciolem. W tym miejscu az dziwi brak zieleni. To do zmiany i to szybko.
Parki są ok tylko nie moga byc kiełbasą wyborczą. U nas inwestycje tylko w roku wyborczym. Teraz same otwarcia będa i to huczne.
A my jak za komuny płaszczymy się przed wladzą i dziękujemy za wszystko po trzykroć . Pamiętajmy, że sami za to płacimy i nikt nam łaski nie robi
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # przy korycie 2018-08-15 17:18
Te parki nie są budowane za Wasze pieniądze. NA te parki między innymi, burmistrz wziął w 2018 r. kredyt 21 milionów. Więc one są z pieniędzy Waszych dzieci i wnuków.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # StaraNiewyksztalcona 2018-08-16 05:31
Ile wynosi dług gminy? Czy ciągle rośnie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # grodziszczak 2018-08-12 15:05
Podporucznik MO po wyższej szkole F. Dzierżyńskiego E. Gawor rozwiązała marsz upamiętniający powstanie warszawskie. Może Burmistrz z PGR odpowie dlaczego w straży miejskiej zatrudnił byłego funkcjonariusza SB ? Dlaczego w ziemi grodziskiej tylu byłych komunistów ? Oto "farbowane lisy" trzęsą miastem od 24 lat, robiąc kasę i wydmuszkę z demokracji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # grodziszczak 2018-08-12 12:21
Młody 24 letni człowiek zapytany o Burmistrza odpowiada, że zna go od urodzenia. Ciekawe czy mając 28 lat odpowie to samo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # waldek 2018-08-12 16:06
Panie Andrzeju - 24 letni wyborca pod koniec kolejnej kadencji miałby 29 lat (a nie jak Pan sugeruje - 28).
Kadencje od tych zbliżających się wyborów będą 5-cio letnie. A ponieważ można pełnić funkcję przez co najwyżej dwie kadencje, to Pana młodzieniec będzie miał 34 lata pod koniec drugiej kadencji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # grodziszczak 2018-08-11 15:42
Czy grodziszczanie muszą być nadal rządzeni przez postkomunistyczny sojusz (ZSL i PZPR ) ? Czy bez wsparcia części sędziów, prokuratorów i policjantów byłoby to co jest ? Czy mieszkańcy w końcu wyrwą się z tego "czułego" uścisku i powiedzą DOŚĆ !!! Mnie już mdli gdy słyszę, że ON coś robi, ON już się dorobił etc CZY ON to robi za DARMO - czy za nasze pieniądze ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-10 # Wyborca 2018-08-08 18:15
Dzisiaj TW Narzeczona z przewodniczącym grodziskiego PiSu wieszali pod stacją plakaty. Bezpartyjna Narzeczona zalozywszy fundacje OPIS, kojarząca się z PIS, organizuje śpiewanie piosenek imienia własnego ojca. To jest dopiero tupet. Podobno jedynka z okręgu pierwszego miejskiego - centrum. A jeszcze niedawno członkowie grodziskiego PiSu mówili mi że ona nie będzie kandydowała.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Narzeczona 2018-08-08 18:36
Pięć zdań i w każdym kłamstwo... :)

Prawdą jest tylko piątkowy Wieczorek, na który zapraszam, poniżej zamieszczając link do ww. Wydarzenia:

https://niepodlegla.gov.pl/wydarzenia/ii-grodziski-wieczorek-powstanczy-im-st-strzelca-marcelego/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Kris 2018-08-10 15:20
A ten Wieczorek to dzisiaj? Zapowiadają burze, ale skoro na 18 w sali konferencyjnej, spróbuję zdążyć. Ciekawa inicjatywa.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Przewodniczacy 2018-08-09 09:00
Łamie pan kolejny raz granice przyzwoitości,panie Andrzeju,dziennikarzu czy wtorniku. Nie ma jakiegokolwiek szacunku do osoby,która w przeciwieństwie do Pana coś robi. Bardzo łatwo Panu atakować kobietę,bo przecież ma pan w tym wieloletnie doświadczenie,którego finał znalazł się w sądzie i wyrzuceniu z pracy. Zapowiadam Panu,że jeżeli nie przestanie Pan to zostanie Panu wytyczony proces,a adres IP szybko Pana znajdzie. Co innego jest krytykować , nawet wyśmiewać a co innego pomawiac,obrażać, szczególnie kobiete, prześladować ją w swoim maniakalnym sledzeniu i obsesji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-6 # Wyborca 2018-08-09 10:16
Żaden ze mnie Andrzej. Myli mnie Pan z kimś. Jeśli poczuli się Państwo obrażeni to przepraszam. Po prostu nie mogę patrzeć na pewne rzeczy, będąc bezinteresownym społecznikiem. Dziękuję za zaproszenie na Wieczorek.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Jan 2018-08-08 18:02
A może radni i Burmistrz poinformują nas o planach jakie mają w sprawie budowy nowych lokali mieszkalnych w okolicy Stawów Walczewskiego i innych rejonach miasta?
Czy ta inwestycja prywatna jest zgodna z prawem ?
Kto zmienił plany zagospodarowania i pod kogo?
Jest wiele tajemnic a mieszkańcy nic nie wiedzą ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # przy korycie 2018-08-09 14:27
Pytanie o plany budowy bloków przy parku miejskim Stawy Walczewskiego jest chyba pytaniem retorycznym. Tu nie ma żadnej tajemnicy. Wiadomo kto zmienił palny zagospodarowania - Rada Miejska jako jedynie uprawniona, wiadomo kiedy i dlaczego - patrz protokół z sesji w lecie 2010 r., wiadomo w czyim interesie - ciągle ta sama osoba wokół Stawów buduje, wiadomo kto na tym zarobił. Nie wiadomo czy była wdzięczna? Jak przegrają wybory to poszuka się w dokumentach gminy i będzie jasne.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Jan 2018-08-09 20:26
TO ci co na Wioślarskiej pobudowali blok który budzi tyle kontrowersji ? i to ci sami co im Benio drogę do restauracji buduje ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Opozycja R. 2018-08-06 19:23
Takie fajne zdjęcie: https://web.facebook.com/847991501975010/photos/a.848098681964292.1073741826.847991501975010/2126374914136656/?type=3&theater
Henryk na urzędowym wyjeździe. Z jakich list będzie Pan startował? Opozycji reglamentowanej, której lider jeździ na wyciszane wycieczki i udostępnia miejsca przedszkolne gminie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Aga 2018-08-06 21:41
Akurat opozycja w tej radzie jest w porządku. Problem w tym, że nieliczna 2 czy 3 osobowa.
Tuszyńskiego nie ma w radzie a rozliczac trzeba z pracy tych co są . 21 wybranych radnych , ich oceniajmy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Ciekawski 2018-08-07 23:30
Czy w takim razie Henryk Tuszyński, który zarabia spore pieniądze na wynajmowaniu gminie przedszkola wycofuje się z polityki, czy dalej będzie przewodniczył "opozycyjnemu". Jakoś tak nie mogę sobie wyobrazić bycia w opozycji i zarabiania wspólnie z władza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # przy korycie 2018-08-07 13:59
Wzięli go na litość, ubłagali go, aby pojechał. Z paroma przedsiębiorcami wycieczka wyglądała poważniej. Ale podejrzewam, że pies pogrzebany jest gdzie indziej. Tu nie o tych przedsiębiorców chodzi co na fotce. Oni byli tylko dekoracją.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+17 # Zielona 2018-08-04 16:19
Obsadzają też nasyp wiaduktu. Tu akurat wystarczyła trawa. Jak to wszystko podlać i utrzymać. Już chyba taniej było malowac trawe na zielono.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+21 # Bronek 2018-08-04 12:15
Upał nie do wytrzymania a w Grodzisku przy ulicach kwiatki sadzą. Gdzie sens, gdzie logika?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # Jan 2018-08-04 13:11
Elyyta musi zarobić.Franek sprzedał kwiatki , Stasiek zośka i inni sadzą
Nie ważne że uschną ważne że kasa wpłyneła na konto.
Tak z krzewami. drzewami i ze wszystkim w tym mieście.
Absurd goni absurd
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Bronek 2018-08-04 20:44
Myślenie ekonomiczne leży i kwiczy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # grodziszczak 2018-08-04 15:18
Nie tyko sadzą latem zamiast wiosną, każdego dnia od rana kursuje ciągnik z trzema osobami do podlewania - ile to kosztuje ? Rolnik z wykształcenia poleca budować hale na ziemi która od lat rodziła zdrową żywność. W zamian na okrągło każe sadzić kwiatki i sadzonki za które my płacimy wys. podatkami. Jak widać wielu mieszkańców kieruje się wzrokiem zamiast umysłem - rachunek ekonomiczny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+21 # SA 2018-08-03 10:15
Potrzebny jest kontrkandydat i Piotr Mergner to wlaściwa osoba. Benedykciński musi czuć presje.Niech ma świadomość, że ludzie nie ze wszystkimi jego decyzjami się zgadzają. Wypalił się przez te24 lata pelnienia funkcji i o tym już mówi wiele osób związanych z urzędem. Nowe spojrzeniena miasto i ciekawe inwestycje tego nam potrzeba. Miasto nadal jest zaściankiem. Spójrzcie na centrum miasta - nie wygląda dobrze a milionów wydawanych przez lata setki!!! Na co to poszło.Widoczne zmiany to jedno ale ich jakość i styl to drugie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Mieszkanka 2018-08-08 14:53
Centrum wygląda tragicznie. Gdy tylko znajomi z Warszawy lub innych miast pojawiali się u mnie w odwiedziny stwierdzali to samo: ale dziura, brzydki ten Grodzisk, co tu tylu lumpów przesiaduje itd. Jedynie park Skarbków im się podobał.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Kinga 2018-08-02 22:35
zamieniam na żart.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Kinga 2018-08-02 22:32
Nie wiem czemu wyskoczyły gwiazdki,bo ja napisałam dow***.Chyba ***lne słowo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Kinga 2018-08-02 22:29
Jestem bardzo ciekawa kto zna na tyle Piotrka Mergnera,żeby zarekomendować jego kandydaturę na jakiekolwiek stanowisko samorządowe. Był jedną kadencję radnym i to czerpiąc przykład z najmniej odpowiedniej osoby,to żadne doświadczenie samorządowe.Jak niektóre osoby uważają,że jego negowanie wszystkiego co w gminie jest realizowane daje mu kwalifikacje, to gratuluję pomysłu wyboru go na kandydata na burmistrza.Najlepszy dow*** tego roku. Ja go znam i uważam,że niestety się nie nadaje. To był bardzo sympatyczny i miły człowiek i dziwę się,że chce wdawać się w niepotrzebne awantury polityczne.
Współczuję również tym,co tak bardzo by chcieli Edyty Żyły,którą dotąd interesowały sprawy Grodziska dopóki nie dorwała się wreszcie do koryta + Dojnej Zmiany.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # adamus 2018-08-02 23:30
Mergner to dobry kandydat!
Edyta Żyla interesuje się tak jak wcześniej sprawami ludzi i miasta ale trudno żeby tylko tym żyła. Na dobrą posade zasluguje bo mądra i uczciwa.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # StaraNiewyksztalcona 2018-08-03 07:29
Ja znam ją dobrze i nie sądzę, by interesowała się sprawami miasta poza latami wyborczymi. Pana Piotra znam pobieżnie, kibicuje mu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # StaraNiewykształcona 2018-08-03 08:04
Poza wszystkim, uzupełnię swoją wypowiedź, ponieważ zabrzmiała niepotrzebnie negatywnie i niezgodnie z moją intencją. Z dniem powołania na dyrektora w państwowej spółce Pani Edyta zrezygnowała z kandydowania gdziekolwiek. Czyż nie tak mówił prezes PiS? Nie sądzę, by dla jednej partyjnej działaczki zmienił zdanie. Ja lubię Panią Edytę i zgadzam się, że jest świetnie wykształcona i kompetentna. Tyle, że jej działalność ogranicza się wyłącznie do lat wyborczych. Nie mówię, że to źle - stwierdzam fakt. W jej otoczeniu jest wiele działaczy, którzy faktycznie pracują społecznie niezależnie od wyborów. Na myśl nasuwa się młoda matka związana z Grodziszczanami, z okręgu Bairda. Tak czy inaczej, Pani Edyta jest twarzą wielu pozytywnych akcji i tak zostanie. Tyle, że jej kariera samorządowa się skończyła - są ludzie, którzy zapewne zacierają ręce. Do wyborów jeszcze chwila, może zasady dotyczące spółek skarbu państwa ulegną zmianie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Pani Kingo 2018-08-03 00:07
Nie wiem kogo Pani ma na myśli pisząc, że czerpał przykład z najmniej odpowiedniej osoby. Pan Mergner jest po prostu sobą.
Nie mam pojęcia czy pan Mergner chciałby startować na radnego, czy burmistrza, ale wiem, że jest przyzwoity i jeżeli zdecyduje się kandydować to może liczyć na mój głos. Grodzisk natychmiast potrzebuje zmiany.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # grodziszczak 2018-08-03 09:23
Dla ciebie najlepszymi kandydaturami są : Tow. Śliwińska od jęż rosyjskiego, Andrzej Okurowski - wieloletni działacz ZSMP zarządu głównego pod przewodnictwem Jaskierni. Radny A. O miał pod opieką organizacje ZSMP w szkołach średnich. Mergner jako opozycja wykazywał zło i bronił mieszkańców. to on dał rózgę Burmistrzowi z PGR. Ten pseudonim pasuje do ciebie jak ulał, w komunie plociucha i donosicielkę mieszkańcy nazywali królowymi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # StaraNiewykształcona 2018-08-03 10:14
Za moich czasów na takich jak tow. Andrzej mówiono: "modli się pod figurą, a ma diabła za skórą". Ciągle w kościele i on i tow. Śliwińska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # grodziszczak 2018-08-03 15:13
Jest często w kościele taki A. K który był prokuratorem za komuny, dzisiaj radca w spółdzielni. Był też przewodniczącym koła miejskiego solidarności. Bolków komuna zasiała wszędzie, dlatego rządzą w samorządach. Bezprawie i kumoterstwo rozlało się w całym kraju i kradną biedny naród na całego - kamieni kupa
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # StaraNiewyksztalcona 2018-08-03 17:36
Grodziszczaku - znam go dobrze - ucieka przede mną na drugą stronę ulicy i chyba jakiś tam swój powód ma :)))
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # przy korycie 2018-08-05 08:13
To nie jest wynalazek dzisiejszych czasów. Wystarczy poczytać Krótką rozprawę pomiędzy Panem, Wójtem a Plebanem. Wystarczy, że proboszcz w kazaniu wspomni ile to kandydat na radnego dobrego uczynił, i już kilka, kilkanaście głosów więcej w kieszeni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+17 # Kwik 2018-08-01 23:46
Propaganda to norma przed wyborami i to wszędzie. Mieszkańcy jednak rozum mają i widzą kto zapracował na kolejną kadencje. Radny Cegliński należy do tych co lubią być widoczni u boku Benedykcińskiego. Tupeciara jak się patrzy. Niedługo okaże się , że bez niego Grodzisk by nie istniał, Zbieranie podpisów i wysyłanie pism do ludzi przez tego pana się już przejadło. Rozwiązuje problemy już rozwiązane. Do prawdziwych ludzkich spraw się nie garnie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Ja z Łąk 2018-08-02 13:31
Jeśli nie radny Cegliński osobiście, to na pewno ktoś z jego rodziny był przy zakładaniu grodu od którego rozpoczyna się historia Grodziska
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # Do Bronka 2018-08-01 00:05
Radny Cegliński to zwykły oszust. Jest radnym 4 lata, a pisze do mieszkańców ile zrobił przez 8 lat, a dodatkowo wali we własne gniazdo, poniża innych radnych np panią przewodniczącą, która jest dużo dłużej radną niż on. Może być tak, że działania Ceglińskiego są akceptowane przez burmistrza, wtedy oszustów mamy dwóch.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+28 # Ole, 2018-07-30 22:46
Przedwyborczo mydli oczy burmistrz wydając „ Wieści z Łąk”. Rozbawily mnie te „ różne przyczyny” zaniedbań. Gdyby tzw elyty;) zamieszkiwaly naszą dzielnicę nie byloby zaniedbań.
„ Mydli oczy” nie tylko burmistrz. Znane sa już teksty podsyłane przez radnych .Szczególnie aktywnych w opisywaniu swojej”owocnej współpracy” z tymi najważniejszymi czyli burmistrzem i starostą. „ Doprowadziłem”pisze radny ,a ja napisze uśmiałem się ha, ha
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # Bronek 2018-07-30 23:25
Napiszcie coś o radnym Ceglińskim, gdyż dostałem od niego list z wizytówką. Pewnie inni mieszkańcy też dostali. Z twarzy na inteligenta nie wygląda, ale to może mylić. Facet opisuje swoją aktywność i wspomina o dobrych układach z burmistrzem i starostą. Kto to jest?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # musanimus 2018-07-31 00:59
radny zachęca do wspòłpracy a potem pisze zrobiłem, doprowadziłem.
„Samochwała w kącie stała” czyli w tym przypadku wszyscy zap.... a jeden laury zbiera. Nie te czasy panie cwaniak!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # musanimus 2018-07-31 01:01
mój komentarz dotyczy radnego z postu Bronka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+25 # Jan 2018-07-31 08:26
To ten radny co z emerytami i rencistami się ściska.
To oni widza w nim wodza.
On to świetnie wykorzystuje .
On zrobił on załatwił itp itd
,,Ma dobre relacje z Burmistrzem'' a co to ?
Czy radny ma mieć dobre relacje, czy własne i niezależne zdanie ????
Takich radnych nam potrzeba a nie klakierów , sługusów i podlizusów.
Dosyć radnych tych 4 kadencji
Czas na zmiany
Czas na przerwanie łańcuszka uzależnień.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # kamini kupa 2018-08-01 15:04
Emeryci to od dawna wojsko sojuszu chłopsko robotniczego który kazał strzelać do robotników. Przewodniczący tak liże d..... NAJ, że ten nie musi jej myć. Sponsorowane bale i wycieczki dla wybrańców z wys. emeryturami trwają od lat z naszych podatków. Grodzisk stał się wiochą rządzono przez pracownika z PGR, który wmawia kmiotom, że to miasto przyszłości.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # obserwator 2018-07-31 17:39
W poprzedniej kadencji jeden z radnych zablokował budowę parkingu przy Miłej ( i chyba to był Piotr Mergner), który miał służyć pawilonowi zbudowanemu przez burmistrza (akumulatory, sztuki walki). Ale w nowej kadencji to właśnie radny Cegliński, działając w osobistym interesie burmistrza, namawiał mieszkańców do składania petycji domagających się budowy tego parkingu. Taka sobie obłuda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # ZK 2018-07-31 18:14
„ moja osoba” czyli radny NC zawsze przyburmistrzu. Osiągają wspólnie wytyczone cele. Przy najbliższej okazji zapytam o te ulice zrobione , w liscie domieszkańców radny wymienia swoje zasługi. Ciekawejak to jest czy wszystkich radnych tak się łaskawie traktuje bogatymi inwestycjami? Bo coś inni radni pomimo że z Ziemi Grodziskiej nie doczekali się inwestycji
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # obserwator 2018-08-01 21:02
do #ZK - radny Cegliński nic nie załatwił. To mieszkańcy kilka lat temu sprzeciwili się budowie parkingu przy Miłej do czasu wybudowania ulic Milej, Rzemieślniczej, Książęcej. Więc dla świętego spokoju burmistrz chcąc mieć gminny parking przy swoim prywatnym pawilonie wybudował im te ulice. Nie ma tu zasługi radnego Ceglińskiego żadnej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # Jan 2018-08-01 17:12
Nawet pracownikom gazowni kazali się podpisywać pod pismem mówiącym że ten parking jest konieczny dla obsługi gazowni.
Obłuda i zakłamanie na każdym kroku.
A nic dalej nie wiemy ile i kto pobiera opłatę za parking- plac handlowy -komis ?
Czy tak można ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # kabarecik 2018-08-02 20:11
my nie musimy pisać on sam napisze:)o sobie tyyyyle dobrego, że zaniemówisz
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # Prawnicy czy........ 2018-07-30 07:43
Czy bez "spolegliwych" sędziów, prokuratorów i policjantów możliwe by były takie "cuda" w mieście przyszłości ? Sejm i senat może sobie uchwalać, ale decyduje nadzwyczajna kasta o twoich prawach. Przepis jasny i prosty, ale sędzia ma to "gdzieś" i ustanawia swój przepis ? Jak to możliwe, że takie osoby nie rozumieją ustanowionych przepisów przez ustawodawcę ? Oto nadzwyczajna kasta "wykształciuchów" Która bierze nasze pieniądze i kpi z naszych praw.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # lokator 2018-07-30 09:57
Spolegliwi sędziowie, byli i będą. Po reformie mam nadzieje będzie sprawiedliwiej. Cuda w miescie przyszłosci działy się a wladza byla wszechmocna .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+20 # Do Sowizdrzała 2018-07-29 16:32
Bardzo dziękuję, że podał Pan link do rankingu zadłużenia.
Problem polega na tym, że mieszkańcy mają tylko wiadomości z gminnej gazetki Bogoria i radia o takim samym tytule. Te środki przekazu poinformują tylko jaką wstęgę przeciął, na jakiej imprezie wystąpił, jakimi słowy przemówił i nic ponadto. Kto by o zadłużeniu pisał, to temat tylko dla wtajemniczonych.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # Sowizdrzał 2018-07-29 19:28
Proszę uprzejmie. Zawsze do usług :).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # Falo 2018-07-29 11:31
Olaf nie odpowiedział kiedy Mergner był burmistrzem, ale już wiem nigdy nie był. Był za to podobno aktywnym radnym. Na tyle aktywnym, że wyszperał w dokumentach tego wspomnianego osiołka. Benek boi się Mergnera i dlatego nie organizuje spotkań w Łąkach. To jest cwaniak nad cwaniaki
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+29 # grodziszczak 2018-07-28 16:40
Bóg już dawno się narodził i cuda, cuda nam ogłasza. Bur mistrz z PGR tylko pod takimi tekstami raczy składać swój poński podpis ? Teren pod mediateką należał do PSL - za ile został kupiony przez miasto ? Patrzę na dawny plakat wyborczy ziemi grodziskiej, na pierwszym miejscu oczywiście dobrodziej, na drugim miejscu T.W WSI który dzisiaj bryluje w pogoni. Kto był wieloletnim zastępcą komendanta straży miejskie - funkcjonariusz SB którego tatuś był znanym działaczem ZSL. Wojskówka miała i ma tu wielu swoich TW . W były prokurator i koleś NAJ to nie służył w WZW tak jak sędzia z SN ? A nauczyciele - ilu z nich było członkami PZPR i ZSMP ? Ilu tych popieraczy sowieckich jest radnymi ? Czy Lenin nie był nauczycielem ? Tu rządzi towarzystwo z pod sierpa i młota - czas się obudzić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+44 # Jarosław 2018-07-28 14:57
A ja się teraz pytam :
Kto i dlaczego podjął decyzję o budowie Mediateki , skoro już Centrum kultury spełnia wszystkie funkcje i do tego jest mocno dotowana, a i tak większość zajęć jest odpłatna ? Mediateka będzie jeszcze bardziej potęgować koszty. Kto to ma utrzymać ? Partia emerytów ? A może przejmie ją prywaciarz ?
A ja się pytam po co komu hala widowiskowa za 60 mln ?
Miasta w randze wojewódzkiej takich hal nie budują bo to się wiąże z ogromnymi kosztami zarówno budowy jak i utrzymania .
Po co to komu ???
A ja się pytam : dlaczego wydajecie miliony na skwerki , kwiatki, drzewka? Jedno wycinacie drugie sadzicie .
Dlaczego budujecie Parki tam gdzie developer buduje bloki ?
Developer jeszcze łopaty nie wkopał a już na swoich Bilbordach reklamowych prezentuje wizualizację parku. Skąd o tym wie i dlaczego ?
Czy wymieniać jeszcze więcej ?
A dlaczego na parkingu przy Miłej jest Handel samochodami ? kto i komu płaci za plac handlowy ?
Jeszcze wymieniać ?
Może dzisiaj starczy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+24 # Jarosławie 2018-07-29 16:11
Odpowiem krótko na wszystkie pytania. Wszystkie decyzje podjęła Rada, czyli poddani BURMISTRZA PANA. Prawie wszyscy radni (18) to Ziemia Grodziska. To zależne pod każdym względem towarzystwo tworzy mur ochronny. Idź na sesję i posłuchaj ile mają do powiedzenia - NIC.

Ci ludzie zostali wybrani przez świadomych mieszkańców. I to tyle w temacie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # grodziszczak 2018-08-02 09:25
Honor, moralność, odwaga dla "wasali" to zło które trzeba zwalczać. Dobro mieszkańców mają tylko w kampanii wyborczej, potem już dbają o swoje interesy i czczą "złotego cielca". Wielu mówi o kulturze, lecz ich zachowanie temu przeczy. Owczy pęd do władzy i mamony na krzywdzie ludzkiej, i po trupach - oto ich cel życia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+33 # Edward 2018-07-28 14:14
A ja się pytam : GDZIE JEST OD 24 LAT OBIECYWANA KANALIZACJA I ASFALT NA DROGACH W MOJEJ WSI ???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+41 # Jan 2018-07-28 11:02
Ja się pytam- A GDZIE JEST OBIECANA OBWODNICA???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+35 # StaraNiewyksztalcona 2018-07-28 10:57
Drodzy Państwo,

Pan Piotr jeszcze nie zadeklarował kandydatury. Przyznam, że list wyborczych oczekuję z niecierpliwością. Po niektórych komentarzach widać strach i niepewność obozu rządzącego i zauszników. Mam prośbę: nie karmcie trolla. Pan Wyborca ze swoim osobistym problemem względem Pani Marty nie jest osobą wiarygodną. Przyznam, że ciekawa jestem kształtu list. Zapewne na każdej z nich znajdą się uczciwi ludzie. Panie Piotrze, powodzenia!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+35 # Mona 2018-07-28 09:45
Pani Katarzyno, mądre słowa. Prawda niestety jest przykra dla nas. Nie z naszych pieniędzy ten osiolek o którym pisze pan Piotr więc sie rozczulamy i zachwycamy. Należy dodac, że takich „ osiołkow” mamy duzo więcej. Zadawalają nas powierzchowne działania. To co „ w środku” nie razi bo : nie widać, nie słychać . Powazne problemy mieszkańców mam wrazenie przestały interesować naszego burmistrza. Tematy drażliwe zostawia urzędnikom, zastępcą i najczęściej nierozwiązane do końca. Sam już gościem „ na urzędzie” bo wyjazdy i rozjazdy to juz norma. Czas na zmiany i to najwyższy ale Grodzisk „śpi”. Przebudzenie za kadencje lub dwie będzie przykre.
PS. Opowieści o koneksjach i mozliwosciach no i zasługach tego pana to bajki takie jest moje zdanie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+37 # Gall Anonim 2018-07-28 09:45
Na dzisiejsze trendy, Łąki ze swoją historią miały ogromny potencjał. Ośmielę się twierdzić, że mogły się stać jedną z najatrakcyjniejszych okolic Grodziska. Niestety, trafił im się burmistrz, którego umysłowość ugrzęzła w epoce industrialnej i mimo upływu lat, nijak nie chciała się z niej wydostać do epoki postindustrialnej.

Po drugie, ten burmistrz w poszukiwaniu inspiracji rozwojowych jeździł za pieniądze podatników w ewidentnie niewłaściwe miejsca. Skutkiem wyjazdów na Lazurowe Wybrzeże zrodziły się w jego głowie chore mrzonki o grodziskim kąpielisku w sadzawce.

A trzeba było, Panie Burmistrzu, pojechać na przykład do Łodzi. Dobra, zgoda, że na świecie są lepsze przykłady niż Łódź, ale Łódź jest w zasięgu krótkiego wyjazdu samochodem (niekoniecznie za kasę podatników), więc nie nadszarpnąłby Pan zanadto ani swojego budżetu domowego, ani środków publicznych. To bez porównania taniej, niż Pana wycieczki rekreacyjno - rzekomo - służbowe na Lazurowe Wybrzeże z towarzystwem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+32 # Katarzyna 2018-07-28 07:02
Panie Piotrze, napisał Pan „Od jakiegoś czasu widać wyraźnie, że nasz Burmistrz wypalił się z pomysłów…”. Z jakich pomysłów się wypalił? Proszę o jeden przykład pomysłu jego autorstwa.

Wedle mojego rozeznania, Burmistrz nigdy nie miał pomysłów. Brał, co dawali i co samo przyszło. Klucze do jego zwycięstw w kolejnych wyborach są dwa.

Jeden to agitacja krewnych i znajomych królika oraz radnych i urzędników, aby oddali jedyny słuszny głos podczas wyborów.

Drugi to kompletny brak pomysłów własnych połączony z prawieniem wyborcom farmazonów, że „my wam tu, wicie rozumicie towarzysze, nieba przychylimy w kolejnej kadencji”.

Każda tzw. kampania wyborcza Benedykcińskiego jedzie na tym samym braku pomysłów. Muszą mu te kampanie projektować jacyś „światowej klasy” spin doctorzy, bo wszystkie te pożal się boże „kampanie” Benedykcińskiego to jest jakaś zaściankowa prowizorka.

Prowizorka okazała się zbyt zaściankowa, gdy Benedykciński próbował wytransferować swoją karierę polityczną poza struktury samorządowe.

Ale zaściankowa prowizorka jakimś cudem od lat wystarcza, żeby wpływać na tutejszy elektorat w lokalnych wyborach.

No to po co Benedykciński ma się wysilać, skoro grodziski elektorat kupuje każdego kota w worku i wciskanie każdego kitu, o nic nie pyta i z niczego nie rozlicza?

Partyjny kolega Benedykcińskiego, niejaki Waldemar Pawlak, stwierdził kiedyś: „Na głupotę nie ma rady, jak ktoś jest głupi, to powinien ponieść pełne konsekwencje.”

Moim zdaniem, Benedykciński wziął sobie do serca maksymę swojego kolegi i wychodzi z cynicznego acz racjonalnego założenia, że jeśli elektorat od lat zachowuje się, jakby był głupi, to ma takiego burmistrza, na jakiego zasługuje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+32 # Gall Anonim 2018-07-28 09:21
Katarzyno, Ty jakaś nietutejsza musisz być. Chodziły po mieście słuchy, że autor artykułu jako kandydat na radnego przegrał w poprzednich wyborach ze znaną na świecie specjalistką od nauczania wf, niejaką Aleksandrą Kapuściak, ponieważ benedykciński elektorat na termin wyborów przemeldowywał się czasowo w Łąki, żeby oddać na nią głos. Była to więc „kampania” prowadzona metodą urzędniczą.

Spójrz na listę burmistrzowych radnych, zobacz co to za ludzie, na czym się znają, jakie mają wykształcenie i osiągnięcia. Gdzie jeszcze oni by mogli cokolwiek znaczyć, jeśli nie zostaną adiutantami Benedykcińskiego? Jedynym wyjątkiem, który wyściubił nos poza okolice Grodziska, jest taki radny - sejmowy specjalista od komunikacji społecznej i naczelny spin doctor burmistrza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+29 # Adieu 2018-07-28 09:50
Z tego co pamiętam to pare glosów zabraklo Piotrowi Mergnerowi. Cyrkowanie z meldunkami to wstyd. Sztab ludzi pracuje zwykle na to aby „ wyliczanka” się udala i odpowiednia osoba byla w radzie. Burmistrz chce swoich ludzi w radzie koniec i kropka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+36 # Katarzyna 2018-07-28 11:04
Wypraszam sobie, teraz to ja już jestem trochę tutejsza :).

A co ja mam na myśli, gdy piszę o zaściankowej prowizorce? Ile ugrasz w dużych rozdaniach przemeldowywaniem krewnych i znajomych królika, radnych i urzędników? Wystarczy Ci, czy potrzebujesz ugrać coś jeszcze (pomijając inne niedogodności)? Głos oddają zaagitowani, a reszta grodziskiego elektoratu mamiona po raz kolejny obietnicami bez pokrycia, wierzy i nie głosuje. W ten oto sposób na tutejsze wybory wystarcza zaściankowa prowizorka!

Radny - sejmowy specjalista zajmuje się „sejmową komunikacją”. Nie jest spin doctorem. Dobry spin doctor nie pozwoli na jednoznaczne powiązanie swojego nazwiska z konkretną opcją polityczną lub światopoglądową. Chyba, że postanowił zmienić bieg swojej kariery, zająć się czymś innym, chce zrobić tylko jedną kampanię w życiu albo planuje popełnić samobójstwo (plus kilka drobnych wyjątków, kulisy warsztatowe).

Jeśli nasz radny - sejmowy specjalista marzył o karierze spin doctora, to popełnił dziecinny błąd, a teraz znalazł się w patowej sytuacji, i utrzymanie mandatu radnego to jego "być albo nie być". Wybitny strateg dał się zapędzić w kozi róg? On nie jest żadnym spin doctorem, tylko zwykłym politykiem samorządowym.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+39 # Sowizdrzał 2018-07-27 22:00
Link do zestawienia zadłużenia polskich gmin per capita: http://samorzad.pap.pl/depesze/redakcyjne.praca.akty/184202/Zadluzenie-na-mieszkanca-w-gminach-251-500

Całkiem „wysoko” nas zaprowadziła Pana polityka, Panie Benedykciński.

Zadłużenie na głowę mieszkańca Grodziska stanowi ponad połowę zadłużenia na głowę statystycznie oficjalnego Warszawiaka (jest wielu Warszawiaków statystycznie nieoficjalnych, więc wskaźnik dla Warszawy jest zawyżony).

Porównajmy więc jakość życia w Grodzisku i w Warszawie - na prostym przykładzie, bo mamy ograniczony limit znaków.

Warszawiak chce iść do kina. Ma do wyboru kilkadziesiąt kin, które o wybranej przez niego porze wyświetlają wszystko, co się tylko da wyświetlać. Do wyboru, do koloru.

Grodziszczanin chce iść do kina. Może iść pod warunkiem, że jeszcze w tym tygodniu nie był. Ma do wyboru jedno kino, w którym wyświetlany jest jeden film. Ewentualnie Grodziszczanin może sobie pojechać do Warszawy.

Czym do tego kina dotrzeć? Warszawiak ma do wyboru spacer, samochód, kilka linii autobusowych, kilka linii tramwajowych oraz metro. Grodziszczanin ma do wyboru spacer i samochód (ostatecznie jedną linię autobusową jeśli akurat ma do nie wzglęnie blisko, ale tylko wtedy, kiedy przypadkiem godzina seansu zgrywa się mniej więcej z rozkładem jazdy).

Takie przykłady można mnożyć na potęgę. Grodziszczanin chce kupić ubranie, trochę lepsze kosmetyki, certyfikowaną ekologiczną żywność, iść do teatru, na koncert, na clubbing, do knajpy, chce pracować w swoim specjalistycznym zawodzie, chce posłać dziecko do dobrej szkoły, itd., itp.

Na co Pan wywala taką kasę, Panie Benedykciński?

Zrobił nam Pan tu zadłużoną i zabetonowaną wiochę, w której jedyny kontakt z cywilizacją mamy przez internet lub… jadąc do Warszawy.

Za takie zadłużenie, to ja tu poproszę co najmniej Saską Kępę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+35 # Irena 2018-07-27 20:24
Bajki, Bajki Bajki Baju, Baju,Baju, Baju.
Obwodnicy nie było i nie będzie.A na pewno jest to zasługa władz grodziskich, które przez 24 lata nic nie zrobiły.
O przepraszam .Co 4 lata przed wyborami podejmowali temat i chwalili się co to nie robią i już i już jutro powstanie, aby nas wybierzcie.
Świta się wzbogaciła, posiadają restauracje, pawilony, działki , sklepy, przychodnie .A mieszkańcy wierzą w te naiwne kłamstwa.
Spytajcie burmistrza ile ma działek w mieście i gminie ?

Chcecie nadal wierzyć w te jego bajki ?
Zobaczcie jaki zalew odrestaurowano w Żyrardowie i jakim kosztem, a ile milinów wtopiono w stawy Walczewskiego , gdzie woda nadal nie nadaje się do kąpieli ?
Gdzie są te miliony ?
Nasadzenia drzew za 15 mln? gdzie to jest ?
Miliony złotych wydawane bezmyślnie , aby wydać.Ciekawe czy swoje by tak wydawali ?
Najwyższa pora odsuną tą całą świtę od koryta, choć ciężko będzie bo za publiczne pieniądze kampania już trwa/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+32 # obserwator 2018-07-27 17:42
Pojawia się niesamowita szansa na utrącenie tego układu kolesiowskiego z PSL. PO nie jest zainteresowana wystawieniem kandydata na burmistrza, a PIS swoimi zagraniami z aglomeracją stołeczną oraz CPL/CPK utracił swoją moc, a dobił się dwukrotną kandydatką na burmistrza panią Edytą Żyłą, która przeszła na zasłużoną synekurkę (takie PSL bis).
Można więc "zjednoczyć" wszystkich rozsądnych mieszkańców naszej gminy pod hasłem - nasz bezpartyjny kandydat pokona kandydata z PSL. Akurat nie znam pana Mergnera, ale starsi mieszkańcy powinni go przedstawić i zarekomendować. Jeśli oni uważają, że to byłby dobry kandydat, to ja uważam, że wygrałby z G.B bez problemu. Oczywiście sam tego nie zrobi, musimy się zmobilizować i wesprzeć go.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+36 # Wyborca 2018-07-27 14:48
Panie Piotrze, jeśli będzie Pan kandydatem niezależnym, ma Pan mój głos. Jeśli będzie Pan startował pod szyldem partyjnym, nie daj Boże Pisu, to proszę zapomnieć o tej deklaracji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # StaraNiewyksztalcona 2018-07-30 05:37
Nie ma kandydatów niezależnych, chyba, że Pan Piotr wystartuje z KWW Mergner, ale z przyczyn formalnych to może być trudne. Pan Piotr zawsze kandydował z Grodziszczan (szef: Henryk Tuszyński), ale jeśli zdecyduje się kandydować z PiS u czy innej partii - czy to oznacza uzależnienie? Pozostając bezpartyjnym - nie sądzę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+31 # WYBORCA BIS 2018-07-27 14:27
Mnie mydli Burmistrz obietnicami 18 lat.
Mnie już nie nabierze.
Wiem że trwoni publiczne pieniądze na lewo i prawo bez opamiętania, wiem że funduje nam inwestycje a pokaz, na swoją chwałę,tylko kto to wszystko utrzyma ?
Wszystko co robi to robi dla kolesiów z układu, developerzy to oczko w głowie i nie liczą się koszty , ważne że ma być.
Klomby, kwiatki , drzewa ? ile jeszcze ?
A może tak zacznijmy rozwiać wioski, tylko na Boga nie Książenice.
Tam już pan władował tyle milionów że pozostałe wsie mogą tylko pomarzyć . DLACZEGO ???
Dlaczego nie realizuje pan zrównoważonego rozwoju gminy???
Czemu nie słucha pan mieszkańców tylko wybranych ?
można by wyliczać dużo.
Zastanawia mnie jednak fakt , dlaczego ci niektórzy mieszkańcy nadal wierzą w te pańskie bzdury ?
Czy nie ma lepszego kandydata na Burmistrza ???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+24 # skrzydeł 2018-07-27 09:08
Po pierwsze , co ma PIS do tekstu p. Mergnera? Chyba tylko to, że jeszcze nie uporządkował” grodziskich spraw. To zasiedziałego towarzystwo rządzi jak chce w naszym mieście. Niby coś robią ale za te setki, setki milionów to u nas powinno być jak w raju. Obietnicami wygrywa wybory obecny burmistrz i nikt go skutecznie z tych obietnic nie rozlicza. Zasilić opozycje i od tego zacząć. Pani Żyła to był dobry kandydat ale z burmistrzem nikt nie ma szans i taka prawda. Ludzie żyją obiecankami a lata u władzy pozwoliły na otoczenie się swoimi. Ci swojscy pilnujà by pisać, mówić i to zawsze dobrze. Pani Żyła zapracowała na obecnà pozycje zawodową jak nikt. To mądra kobieta , pracowita i niech się jej wiedzie jak najlepiej. Szkoda tylko że już nie będzie kandydować na burmistrza.Pan Mergner mógłby spróbować i zostać burmistrzem lub chociaż radnym i dbać o zwykłych mieszkańców
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-22 # Wyborca 2018-07-27 10:15
Kandydatem pis na stanowisko burmistrza jest 26letni Łukasz L. Pani Edyta Ż. nie uzyskała rekomendacji własnej partii. To informacje oficjalne potwierdzone w warszawskim pisie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+27 # Łąka 2018-07-27 11:28
Tu chyba nie o rekomendacje chodzi tylko o chęć startowania w wyborach na burmistrza. Mlodzi niech próbują. Pamiętam, że obecny radny Suchożebrowski tez wielokrotnie kandydowal na fotel;) burmistrza bez sukcesów. Niech i ten próbuje. Chociaż ja żaluje, że nie Żyła.Ona jako chyba jedyna nie patrzyła na Grodzisk przez pryzmat przynależności politycznej. Ponad podziałami prowadziładobrą działalność na rzecz mieszkańców.A kandydowala chyba z Grodziszczan jak mnie pamięć nie myli.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+20 # Wyborca 2018-07-27 13:41
O rekomendacje chodzi. Byłem sympatykiem wiele lat. Wiem jak to działa. Młody partyjniaczek od prezesa okręgu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+23 # przy korycie 2018-07-28 15:00
Łukasz L. nie będzie kandydował na burmistrza. Chodzą słuchy, że zostanie prezesem Orlenu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+29 # Łukasz L. 2018-07-28 15:19
Nie potwierdzam, nie zaprzeczam ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+29 # Łukasz L. 2018-07-28 15:23
WodzuAS!, prowadź nas!
ps. w dniu wyborów będę miał 27 lat,(ur.05.09), więc będę starszy o dwa lata od Tomasza Krupskiego, gdy ten został zastępcą burmistrza i będę starszy od Oktawiana Augusta, gdy ten w wieku 20 lat został Cesarzem Rzymu(patrząc na pomnik, miał zgrabne nogi)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-21 # Wyborca 2018-07-27 05:57
Nie glosujmy na PiS! Teraz już dorwali się do stołków, a tak Galińskiego wyśmiewali:
https://wiesci24.pl/2018/07/26/koryto-plus-i-sami-swoi-byla-pracownica-ziobry-dyrektorem-z-gruba-pensja-w-pgnig/
Proszę bardzo szefowa powiatowa. I co im zrobicie?
Po wyborach dopiero pokażą co potrafią. Na szczęście Pani Iwona W., wyrzucona z partii przez czystki kandydata na burmistrza, wystawi swoją stowarzyszenie składające się z niezależnych społeczników. Tylko na niezależnych społeczników warto oddać swój głos!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+22 # lokalny 2018-07-27 11:33
Ta cała pani IW to została wykluczona z partii bo nie była lojalna zdaje się . Jakieś koalicje, głosowania itp. Teraz chyba niby niezależna politycznie ale..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+28 # Tulip 2018-07-27 19:03
tak to zwykle bywa. Drogi Wyborco, nie przypominam sobie aby kolejne rządy nie obsadzały swoimi stanowisk. Ważne czy ma kompetencje czy nie? Zdaje się , że akurat Żyła ma. Wyższe wykształcenie,doświadczenie zawodowe i ok.
Nie można kogoś źle oceniać bo przegrał z grodziskim pożal się Boże burmistrzem. Wybrali go w pierwszej kadencji radni a potem już poleciało. Dziś obrósł w piórka, wszyscy poddani chyla czoła i tyle. Taki łebski bystrzacha, za 10 lat też pewnie powiecie jaki to cwaniak
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-20 # Wyborca 2018-07-28 08:24
Pełna zgoda co do Pani Edyty. Ma zgrabne nogi i zgrabne kompetencje. Jest wykształcona podobnie jak Łukasz L., kto teraz nie ma wykształcenia. Tyle że Pani Edyta ma ogromne doświadczenie zawodowe, czego nie można powiedzieć o LukasU L. Który pracuje w Arimr. Coś to mowi Państwu? Tak, Pani Edyta była kierownikiem grodziskiego arimr, a teraz jest nim Marcin T., Działacz PiSu. Z Milanówka. Kto łączy te wszystkie osoby? Znowu TW Narzeczona, niewinna jak gołąbek codziennie rano w kościele. A tak naprawdę to pracownik Ministerstwa rolnictwa. Agencja restrukturyzacji podlega Ministerstwu rolnictwa. Odciac TW Narzeczona od grodziskiej polityki i skończą się powiązania.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+25 # Łukasz L. 2018-07-28 15:26
Ja też mam zgrabne nogi ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+39 # Wyborca 2018-07-27 05:46
Pan Piotr Mergner na burmistrza!
dlaczego?
1. Doświadczenie samorządowe - aktywny, prospołeczny, aktywny i sumienny radny;
2. Doświadczenie życiowe - wiek, doświadczenie zawodowe, inteligencja, błyskotliwość;
3. Człowiek z Łąk zadba o swoją dzielnicę w której mieszka i o odpowiedzialny rozwój Grodziska.
Tych trzech rzeczy nie ma kandydat PiSu.

Panie Piotrze, proszę rozważyć. Głos mój i mojej rodziny Pan ma już dziś.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+43 # Łąkowy 2018-07-27 00:08
Dobrześ Pan napisał . Ja sie nie nabiore a moja żona kazała to w śmiecie puścić.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+39 # Mirka 2018-07-27 00:06
Pan Piotr byl radnym i to bardzo aktywnym. Zrobil duzo a przede wszystkim mówil o potrzebach naszej dzielnicy i to stanowczo. Mydlono nam oczy tyle lat i trzeba było kogoś kto stanie bez względu na wszystko po mieszkańców stronie. Żaluje, że nie ma pana Piotra w radzie miasta i zachęcam go do startu. A tem biuletyn to propaganda i to nachalna przed wyborami
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-25 # Olaf 2018-07-26 22:53
Piotruś a co ty zrobiłeś? Gadasz jak chory psychicznie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+38 # Falo 2018-07-26 23:30
Olafie kiedy pan Piotr był burmistrzem? Może czegoś nie wiem, uświadom mnie bo jestem nowym mieszkańcem Grodziska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
Top