Ostre cięcie - Obiektyw.info

Uwaga! Ciasteczka!

Obiektyw.info stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Ostre cięcie

07 marzec 2018
foto Obiektyw.info

Wzdłuż ulicy Królewskiej w Grodzisku, przy drodze 719 do Milanówka bezpardonowo wycięto cały szpaler pięknych brzóz. Podobno przeszkadzały przy planowanej modernizacji ścieżki rowerowej.

Kiedyś oglądałem amerykańską komedię, w której główna bohaterka, wojująca orędowniczka ekologii, nie mogąc znieść wypuszczania ścieków z jednego z zakładów produkcyjnych, wpadła na pomysł zasypania kanału ściekowego. Najprostszym pomysłem wydało się jej zasypanie wspomnianego ścieku cegłami. A że innych jakoś nie było, w celu ich pozyskania rozebrała domowy kominek. Mina jej męża patrzącego na resztki domowego kominka była bezcenna. Scenkę wzbogacał tekst skierowany do małżonki – kochanie ja rozumiem, że te  ścieki to skandal, ja rozumiem, że najlepszym sposobem było zasypanie kanału, rozumiem nawet, że cegłami, ale dlaczego do cholery z naszego kominka? Ale to była komedia.

W Grodzisku, patrząc na wycięte brzozy nasunęły mi się podobne pytania. Panie Burmistrzu, ja rozumiem, że niebawem wybory, ja rozumiem że modernizacja ścieżki rowerowej była konieczna, ja rozumiem, że stara nawierzchnia wymagała wymiany, ja rozumiem, że niektóre drzewa trzeba było usunąć, ale do cholery dlaczego wycięto wszystkie brzozy? I to nie jest niestety komedia. To jest dramat! I piszę to nie jako wojujący ekolog, ale zwykły mieszkaniec, któremu serce się kraja na widok kikutów dorodnych brzózek.

Ciekaw jestem, co przyszli rowerzyści, jadący piękną, zmodernizowaną, równiutką ścieżką rowerową, będą myśleć? Jaka piękna, nowa ścieżka, czy raczej co za …. wyciął te piękne brzozy? Nasz Burmistrz ukochany, panujący nam miłościwie od lat, zrobił w Grodzisku wiele dobrego, ale też i wiele głupot po drodze. Wycinka brzóz będzie plasowała się na pierwszym, niechlubnym miejscu mojej listy!

Jan Maria Niepomucen

 

Dodaj komentarz

Tu wpisz imię lub nick (obowiązkowe)

Kod antyspamowy Kod literowo-cyfrowy. Wpisz go do pola poniżej. Jeśli jest nieczytelny, naciśnij przycisk "Odśwież"
Odśwież

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Maksymalna długość komentarza to 2000 znaków.
Jeśli zauważyłeś komentarz niezgodny z regulaminem - kliknij przycisk "Zgłoś administratorowi".

Komentarze  

+1 # Wyborca 2018-05-01 15:49
Cytuję tak:
Alicja Pytlińska na burmistrza!

Raczej NIE. Jerzy Terlikowski na burmistrza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:39
Cytuję Znający realia:
Urlopu ma bardzo dużo. lubi podróżować, albo uciekać od problemów to jedzie kiedy chce i gdzie mu się podoba. Urlopu udziela mu ta sławna pani sekretarz.

NIE ZNASZ SIĘ WCALE NA TYM KTÓRA PANI SEKRETARZ JEST NAJSŁAWNIEJSZA. Po tym komentarzu Pani Sekretarz Powiatu może Ciebie ścigać po sądach za uszczerbek w dobrach osobistych. Sławna jest również Sekretarz Gminy Żabia Wola, która jednocześnie jest zastępcą Wójta Żabia Wola i członkiem Zarządu Powiatu Grodziskiego (a może kiedyś była co jest drugorzedne, bo zastepca wójta nie może być radną powiatową. Halo Prokuratura!!!), ale jest radna powiatową, która zagrała na nosie ok. 900 mieszkańcom Podkowy Leśnej,którzy w roku 2017 chcieli odwołać Staroste Grodziskiego - zlożyła wniosek o zamknięcie dyskusji, czy coś w podobnym skutku. I po ptokach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:27
Cytuję be:
oj, biedak. Niezbyt dobrą pore sobie wybral na te seszele Nikt mu nie doradził kiedy sie wybrać?
A tu jest przecież 2 zastępców i co nic nie robią? Nie niepokoi ich niezadowolenie mieszkańców?
Zbyt często urlopujący burmistrz i niedecyzyjni zastępcy to nic dobrego dla miasta

SŁUSZNA UWAGA, DLATEGO PODOBA MI SIE PROPOZYCJA ZEBY KANDYDAT NA BURMISTRZA OGŁOSIŁ, ŻE REZYGNUJE Z DWÓCH ZASTĘPCÓW. ZOSTAWI TYLKO JEDNEGO I NIE DOPUŚCI NIGDY TO TAKIEJ SYTUACJI, ZE WSZYSCY WYJADĄ W TYM SAMYM CZASIE NA URLOP. TAK BYŁO W TEJ KADENCJI. ŻADEN WYBORCA ZA TEN JEDEN FAKT NIE POWINIEN GŁOSOWAĆ NA BENKA. ALE GDZIE LUDZIE O TYM PRZECZYTAJĄ? KOGO TEN PORTAL INTERESUJE? Niech już teraz zacznie się rozdawnictwo gazetek do skrzynek pocztowych mieszkańców z wpadkami Benka i świty. W jednym miesiącu od PiS, w drugim od Grodziszczan, w trzecim od SLD, w czwartym od Nowoczesnej, w piątym od Endecji. Tutaj jest wielkie pole do popisu dla p. ANDRZEJA Gryżewskiego i stowarzyszenia Grodziszczanie, bo Oni mają zdolność koalicyjną ze wszystkimi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:15
Cytuję urra bigosować:
Państwo radni, ile to nas podatników co roku kosztuje ? Czas podać koszty tej wojny z drzewami.

Napisz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i opublikuj na facebook "Ratujmy Grodzisk Mazowiecki". Później komentuj. Zadaj pytanie burmistrzowi przez strone "Pytania do Burmistrza". Zapytaj swojego radnego. Później komentuj. Potrzebni są pozytywiści, a nie romantycy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-1 # Wyborca 2018-05-01 13:45
Cytuję Romek:
Widocznie komuś z zarządu dróg brakuje na opał. Zima ciężka jest

Zgłosiłem ten komentarz, bo oczernia pracowników samorządowych. Udokumentuj kradzież drewna lub ustawiony przetarg na zakup drewna, albo chociaż dowiedz się co z tym drewnem dalej się robi. WTEDY NAPISZ komentarz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:38
Cytuję yogi:
Ile razy było mówione na spotkaniach z wyborcami o nastawieniu się gminy na budowę dróg. Teraz mamy błotniste drogi, dlatego, że takich mamy wyborców - jacy wyborcy taka władza. "Przyszłość jest tu" - w błocie.
Wybory będą do rady miasta Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Kto mieszka w granicach administracyjnych miasta i nie ma ulicy z twardą nawierzchnią: kostka, asfalt. PISZCIE. Suweren jest bez konkurencyjnej informacji. Karmi go Bogoria i bezpłatny biuletyn "Gleby" przed wyborami, albo "Wieści z Ratusza". "Wieści z Ratusza" wrzucała do skrzynek pocztowych w blokach spółdzielczych Pani Sekretarka Prezesa Kozery (GSM). Nie wygracie z Benkiem i Glebą, bo jesteście Szanowni Komentatorzy bardziej romantykami niż pozytywistami. Przegracie i tym razem. Pewne jak 'Amen' w pacierzu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Wyborca 2018-05-01 13:22
Cytuję Miłka:
Serce się kraje patrząc na pieńki ślicznych brzózek... Co za absurdalny pomysł aby je wycinać. Po co?

Proszę się zapytać właściwego radnego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:20
Cytuję Uwaga:
Wy piszecie a oni i tak tną nic sobie nie robiąc z opinii publicznej. iI na Kościuszki i na 3maja i co dziwne raz po prawej raz po lewej stronie i to też pod ścieżke?

TAK.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 12:47
Wybory będą do rady miasta Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Kto mieszka w granicach administracyjnych miasta i nie ma ulicy z twardą nawierzchnią: kostka, asfalt. PISZCIE.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # wk 2018-04-16 14:09
Piszecie w komentarzach same głupoty.Gdzie ten Grodzisk w błocie,miasto dla każdego nie będzie robić zachcianek,pi ci się jeden z drugim w polach buduje bo tanio plac sie kupuje a teraz podatnicy mają wam drogi wybudować.Sami krytycy w mieście nie tylkO drogi są potrzebne
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # Jaro 2018-03-30 12:41
Co za beznadziejna moda na te wycinki drzew? Tną w Grodzisku gdzie tylko obrócisz głowę. Pogłupieli czy co?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:09
Moze będą ścieżki rowerowe i drzewa przeszkadzają?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Mieszkaniec 2018-03-16 11:08
Panie Burmistrzu, sam Pan kiedyś powiedział, że w gminie jest tylko kilka procent drzew, więc je trzeba chronić. A teraz robi Pan takie głupoty. Ja rozumiem, że dobrze byłoby zmodernizować ścieżkę rowerową, ale czy to jest takim priorytetem w gminie i czy aż takim kosztem ekologicznym. Wystarczyło by przejść się tą ścieżką lub przejechać rowerem aby dojść do wniosku, że wycinka drzew, w większości miejsc była zbędna. Ciekawe czy Pan posiada jakieś badania na setkach rowerzystów, które uzasadniają taką decyzję. Oj nie zapomną mieszkańcy tego co Pan wyrabia z przyrodą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # zmiana na ? 2018-03-16 17:18
Czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci. Lata pracy w PGR Książenice weszły w krew. W PGR siano, cięto i zbierano lub wykopywano. Teraz rąbie i sadzi nowe do rąbania.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:19
Cytuję zmiana na ?:
Teraz rąbie i sadzi nowe do rąbania.

śmieszno i straszno.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:17
Cytuję Mieszkaniec:
Ja rozumiem, że dobrze byłoby zmodernizować ścieżkę rowerową, ale czy to jest takim priorytetem w gminie i czy aż takim kosztem ekologicznym.
Ścieżki rowerowe są priorytetem dla Burmistrza bo jest atakowany przez Dziennikarza Obywatelskiego za zbytnią tolerancję policji i strażników miejskich w stosunku do rowerzystów jeżdżących po chodnikach i łamiących prawo. Policjancie i strażnicy odwracają głowy i nie wlepiają mandatów. Burmistrz ustąpił w tej materii i zapowiedział bardzo bardzo SUROWE KARANIE PO WYBORACH ROWERZYSTóW ...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Uwaga 2018-03-15 23:29
Wy piszecie a oni i tak tną nic sobie nie robiąc z opinii publicznej. iI na Kościuszki i na 3maja i co dziwne raz po prawej raz po lewej stronie i to też pod ścieżke?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # Miłka 2018-03-14 13:49
Serce się kraje patrząc na pieńki ślicznych brzózek... Co za absurdalny pomysł aby je wycinać. Po co?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # zmiana na ? 2018-03-14 10:15
Pierwsza ustawa samorządowa stanowiła, że radni wybierali Burmistrza, po nowelizacji to Burmistrz wskazuje kandydatów na swoich radnych. Dawniej radni mogli odwołać Burmistrza, dzisiaj decydują wyborcy, efekt jest taki, że odwołanie jest prawie niemożliwe
Burmistrz niczym "udzielny włatca" odpowiada tylko politycznie, dlatego rzadko się podpisuje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # grzesiek 2018-03-13 15:33
Czy nie można było poszerzać ścieżki w kierunku zabudowań? Jeśli nawet nie, to czy tam jest ruch o takim natężeniu, że wymagane było tak drastyczne rozwiązanie? Kto wynagradzany z naszych pieniędzy podjął decyzję o wycięciu szpaleru drzew?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Ostre cięcie 2018-03-13 14:04
to by sie przydało w budżecie. Zamiast na powierzchownedzialania i na te poprawiające wizerunek władzy trzeba domagać sie większych pieniędzy na drogi , bo takiego bagna na gminnych drogach dawno nie było. Nie robią porządnie, doraźnie zasypują dziury i łatają. Destruktami chcą zamknąć temat Niestety u nas potrafią tylko dobrze o wszystkim pisac i ile to robią w gminie Grodzisk, a tu przyszla wiosna i pokazała jak to wygląda. Do domu dojechać sie nie da a gmina o swoich rosnących notowaniach opowiada. Zaproscie dziennikarzy na ulice niech zobaczą to bogate grzęzawisko.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # sąsiad 2018-03-13 16:17
Masz rację. Grodzisk bagnistymi drogami stoi.
Ważniejsze dla władz miasta są mediateki, parki, hala sportowa itp czyli inwestycje które generują niesamowite koszty utrzymania, a o drogach się nie pamięta.
Nasze drogi i ulice to obraz zaradności i odpowiedzialności władz.
Nie ważne że ludzie się w błocie paplają, ważne że na bilbordach władza się chwali i to za nasze pieniądze.
Wstyd i hańba.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+25 # yogi 2018-03-14 12:00
Nasze drogi to jest właśnie obraz naszej "najbogatszej" gminy, "wspaniałego" gospodarza, "myślących" radnych i "kompetentnych" urzędników. Ile razy było mówione na spotkaniach z wyborcami o nastawieniu się gminy na budowę dróg. Teraz mamy błotniste drogi, dlatego, że takich mamy wyborców - jacy wyborcy taka władza. "Przyszłość jest tu" - w błocie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:31
Cytuję sąsiad:

Nasze drogi i ulice to obraz zaradności i odpowiedzialności władz.
Nie ważne że ludzie się w błocie paplają, ważne że na bilbordach władza się chwali i to za nasze pieniądze.
Wstyd i hańba.
Wybory będą do rady miasta Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Kto mieszka w granicach administracyjnych miasta i nie ma ulicy z twardą nawierzchnią: kostka, asfalt. PISZCIE. Pan Andrzej Szulecki wszedzie gdzie mieszkał, to umiał załatwić twardą nawierzchnie jezdni i chodniki: Pańska, Piękna, Sikorskiego (Przodowników Pracy), Gołębia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:27
Cytuję Ostre cięcie:
Zaproscie dziennikarzy na ulice niech zobaczą to bogate grzęzawisko.

Ta gazeta świeci pustkami bo nie ma dziennikarzy. Jak sie jeden zgłasza, to Go nie chcą, bo został zakwalifikowany do innego plemienia niz Pan Redaktor Naczelny. galery Demokracji. PS. Wybory będą do rady miasta Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Kto mieszka w granicach administracyjnych miasta i nie ma ulicy z twardą nawierzchnią: kostka, asfalt. PISZCIE.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # Olśniony 2018-03-13 11:48
Burmistrzowi i naszym z bożej łaski radnym, zielony kolor uderzył do głowy i pozamieniał ich w daltonistów. Jak to teraz będzie pięknie jak wyjdziemy na szare ulice, będziemy stąpać po betonowych trotuarach, widoczność będzie znakomita, a żadne cholerne drzewo nie zasłoni blasku bijącego z ul. Kościuszki 42a.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Witek 2018-03-13 09:34
Pan na urlopie a my toniemy w błocie. Robią nie to co potrzeba. Drogi i jeszcze raz drogi i to pilnie .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # Seszele 2018-03-11 20:36
Burmistrz w podróży życia, a w Grodzisku piły łańcuchowe w ruch. Stały numer powtarzający się od wielu lat. Zamykali wiadukt- burmistrz do Chin, ale jak otwierali, to oczywiście jego zasługa, że tak szybko. Z tymi drzewami jest podobnie. Ludzie się burzą, ale jak wróci to emocje opadną, po drzewach śladu już nie będzie. Smutno i przykro, że drzewa też przeszkadzają.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # be 2018-03-11 20:57
oj, biedak. Niezbyt dobrą pore sobie wybral na te seszele Nikt mu nie doradził kiedy sie wybrać?
A tu jest przecież 2 zastępców i co nic nie robią? Nie niepokoi ich niezadowolenie mieszkańców?
Zbyt często urlopujący burmistrz i niedecyzyjni zastępcy to nic dobrego dla miasta
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # sąsiad 2018-03-12 08:27
A ile urlopu ma ten człowiek ? Bo jak obliczy się te jego wyjazdy to około 3 miesięcy go nie ma. Jak nie Seszele, to Tajlandia, Chorwacja,Węgry, Austria, itd.
A kto go sponsoruje ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Znający realia 2018-03-15 00:05
Urlopu ma bardzo dużo. lubi podróżować, albo uciekać od problemów to jedzie kiedy chce i gdzie mu się podoba. Urlopu udziela mu ta sławna pani sekretarz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:29
Wyjeżdża słuzbowo za zgodą Rady Miasta.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:42
Sprawnym politykiem jest p. Grzegorz BENEDYKCIŃSKI - Burmistrz Miasta i Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+17 # byly 2018-03-11 11:09
to nie wina zieleni miejskiej, tam robią co im każą. Może to wizja Urszulki. To ona”Myśli” nad tymi projektami i jak je dopasować do wymagań UE . Przecież tutaj robi się to na co można dostać środki. albo dopasowuje i poprawia się to co już zrobiono żeby unia oddała. Takich mamy specjalistów od rozwoju miasta.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:43
Cytuję byly:
Przecież tutaj robi się to na co można dostać środki. albo dopasowuje i poprawia się to co już zrobiono żeby unia oddała. Takich mamy specjalistów od rozwoju miasta.

Celna krytyka. Poprawia sie buble bo mogą zarządać zwrotu dotacji. Fundusze unijne powolutku zaczynają kontrolować wydawanie pieniędzy. Jak donosic to tylko do Unii Eurpejskiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # mosiek 2018-03-10 16:54
A może to nie przycinka tylko obrzezanie ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # Wiem 2018-03-10 15:30
Chodziło o to aby wreszcie ludzie zobaczyli nowe latarnie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # ups, 2018-03-10 16:34
prawdopodobnie komuś rozumu zabrakło!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+33 # grodzki chop 2018-03-10 13:37
Z tego co słyszałem, to te brzozy źle wypowiadały się o gminie i sekretarz kazała je skasować, tak jak było z materiałem tvn.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:55
Cytuję grodzki chop:
Z tego co słyszałem, to te brzozy źle wypowiadały się o gminie i sekretarz kazała je skasować, tak jak było z materiałem tvn.

Jeśli ta hipoteza robocza się potwierdzi, to drzewa w powiecie grodziskim są zagrożone ze względu na analogię do słusznej krytyki społecznej uprawianej przez Redakcję strony Facebook "Grodziski Dziennikarz Obywatelski" i sprawach sądowych z powództwa Joanny D. przeciwko ...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # demokracja 2018-03-10 13:11
20 lat grodziskiego radia B na bilbordach, kolor w którym ta załoga występuje - pasuje im jak ulał. Radio B dbało od początku o "swojaków" za nasze pieniądze. Kiedy to radio B skrytykowało B ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Oburzony 2018-03-09 15:40
A najgorsze jest to, ze mieszkańców sie nie informuje o planach zwiazanych z inwestycjami, o szczegółach takich jak np wycięcie drzew. Nie szuka się rozwiązań oszczędzających resztki przyrody. Media tez ponosza wine za niedoinformowanie grodziszczan. Piszą chyba to co im urzędy podsuną. Nie zastanawiając się, nie zadając pytań. Czyżby bezmyslność, czy zależność? Dobrze, że chociaż tu można wyrazic opinie i ocenić. Ufność w działania burmistrza przesłoniła zdrowy rozsądek i jak widać budzimy sie po czasie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:03
Cytuję Oburzony:
Media tez ponosza wine za niedoinformowanie grodziszczan. Piszą chyba to co im urzędy podsuną. Nie zastanawiając się, nie zadając pytań. Czyżby bezmyslność, czy zależność? Dobrze, że chociaż tu można wyrazic opinie i ocenić.
To jest uszkodzona proteza "Lokalnych Wolnych Mediów". Jeden artykuł na tydzień. Redakcja nie krytykuje wcale burmistrza i nie kontroluje. Łaskawie publikuje anonim zwolenników Pana Norberta Ceglińskiego, a z Panem Andrzejem SZULECKIM boi się zawiązać współpracę. Wiadomo, że Panowie dziennikarze z innych plemion pochodzą, ale Pan Andrzej deklaruje bezpartyjność i kontrolę lokalnej władzy publicznej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # Oburzony 2018-03-09 15:29
Benedykciński ciąłby w pień wszystko co go przerasta w tym drzewa. Przy kolejce, przy Królewskiej, przy Narutowicza, Nadarzyńskiej, 3maja i wszędzie gdzie popadnie a jego radni jeszcze go w tym glupim podejsciu poprą. Przy stawach Walczewskiego wycieli żeby potem jakies patyki sadzić. Cieli niepotrzebnie , bo drzewa z niczym nie kolidowały
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:05
Cytuję Oburzony:
Benedykciński ciąłby w pień wszystko co go przerasta w tym drzewa. Przy kolejce, przy Królewskiej, przy Narutowicza, Nadarzyńskiej, 3maja i wszędzie gdzie popadnie a jego radni jeszcze go w tym glupim podejsciu poprą. Przy stawach Walczewskiego wycieli żeby potem jakies patyki sadzić. Cieli niepotrzebnie , bo drzewa z niczym nie kolidowały

BARDZO INTELIGENTNY KOMENTARZ. BRAWO.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Wkurzony 2018-03-09 11:50
Panie Burmistrzu, czy Panu zabrakło drewna do kominka? Ja to rozumiem, ale czy aż z tego powodu należało wyciąć piękną brzozową aleję na ul. Królewskiej, która dotychczas była najładniejszą ulicą w Grodzisku?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # XYZ 2018-03-09 11:39
"Dobra zmiana" dotarła wreszcie do naszego miasta, a duch byłego Ministra Szyszki opętał Burmistrza Benedycińskiego. Powiem krótko, najwyższy czas na zmiany w naszej radzie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:25
Tandetna demagogia Palikociarni. Profesor Szyszko to byl dobry minister.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Ewa 2018-03-09 11:33
Proponuję w gminie Grodzisk Mazowiecki wyciąć w pień wszystkie drzewa! Wtedy nasza gmina będzie najbezpieczniejszą w Polsce, a Pan Burmistrz dostanie kolejną nagrodę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # Arnold 2018-03-09 11:29
Panu burmistrzowi to chyba wieloletnia kadencja na mózg padła i doszedł do wniosku. że mu wszystko wolno. Niebawem może się okazać, że słupy oświetleniowe należy stawiać na środku jezdni, bo wtedy lepiej oświetlą ulicę. Ja wielokrotnie jeździłem i spacerowałem ścieżką rowerową i brzozy nie tylko nie przeszkadzały ale wręcz dodawały uroku i cienia w letniej spiekocie. A tu proszę takie jaja !!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:38
Budowa, a przebudowa, oto jest pytanie. tak musiał myśleć Starosta Grodziski gdy najpierw twierdził, że Władze Podkowy Leśnej chcą budowywać drogi, a oni mówili, że przebudowywać. On nie dawał zgody i twierdził, że jak da to złamie prawo (art. 231 k.k.). Co się stało, że zaczął wydawać zgody? A snuję przypuszczenie, że zmienił front bo mu wytknął "Grodziski Dziennikarz Obywatelski" (Redakcja) inne podejście do minimalnej szerokości dróg w Grodzisku Maz. od minimalnej w Podkowie Leśnej. To kiedy nie mijał się z prawdą? Hallo Prokuratura!?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # demokracja 2018-03-09 09:57
Władza od lat "rąbie" nas teraz doszły drzewa - ciekawe kto pierwszy padnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # DeMokronos 2018-03-08 19:44
to jest nie do wytrzymania, kto pracuje w tej zieleni miejskiej? Imbecyl? Ale przyciąć gałęzi na drzewach gdzie jemioła wszystko zżera to nie ma komu!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Sąsiad 2018-03-08 15:33
Już mi się te rządy ulały. Trzeba coś zmienić . Mieszkam po drugiej stronie Królewskiej i patrze ze złością. W sobote spróbuje podpytac naszego radnego dlaczego taka bezmyślność u burmistrza. Po co robić coś co rodzi niezadowolenie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # sąsiad 2018-03-10 06:51
Przecież Cegliński to jego wierny sługa .Czego ty się spodziewasz ?
On ci powie że tak jest lepiej.
Jak patrzę na tych radnych z gleby to aż mną trzęsie jakie to bezmózgowia.Kto ich wybiera i dlaczego ?
Czy widzieliście kiedyś żeby się sprzeciwili pomysłom Burmistrza ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Norbi? 2018-03-11 11:16
Ten słodki mądrotek?
Ostatnio wygłosił znakomite uzasadnienie zakupu drona do badania składu spalin z kominów. Problem polega na tym, że to wydatek bliżej 100 tys. a pomiary mają charakter rozrywkowo-edukacyjny (nie mogą być dowodem).
Mądrotek uzasadnił konieczność zakupu tak: "dron to urządzenie wielofunkcyjne i przyda się do wielu innych celów w naszym pięknym mieście", co według niego zamykało dyskusję.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:45
Dlaczego pomiary z aparatury, która przenosi dron nie moga byc dowodem w sprawie o wykroczenia? Jesli nawet nie mogą, to dadza podstawe do kontroli straznikom miejskim.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # klip 2018-03-11 17:06
Chyba masz troche racji. Mierny ale wierny i gania po podpisy czego ja mam dosyć, bo to nie o to chodzi. Radni musza mysleć, pytać, wyjaśniać wątpliwości , mieć jakieś uwagi do poczynań wladzy a tu mamy jakąś porażke
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # tak 2018-03-15 14:00
Alicja Pytlińska na burmistrza!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:17
Cytuję tak:
Alicja Pytlińska na burmistrza!

Piwa bym się napił i zakąsił kiełbaską. A Pani Ala niech tańczy taniec brzucha. Oj takie tam, marzenia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:48
Generalnie zgoda, ale ja bym chciał widzieć moją radną, która mnie odwiedza w domu i zbiera podpisy, zostawia wizytówki. Na przykład Pani Alicja pytlinska raz na kwartał robi obchód po domach swoich wyborców z okręgu, prawda?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 15:42
jak sie sprzeciwia i straca prace to ty ich nakarmisz Sasiedzie?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # urra bigosować 2018-03-08 14:58
Państwo radni, ile to nas podatników co roku kosztuje ? Czas podać koszty tej wojny z drzewami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # urra bigosować 2018-03-08 10:21
Tak ma wyglądać miasto przyszłości wg. Bur mistrza z PGR. Dzięki niemu teraz boksujemy w wyższej lidze, co podaje plakat na bilbordzie. Dzięki prasowym tytułom jesteśmy światowcami. Przy hali sportowej też ogolono dorodne drzewa, teraz stoją kikuty. Dzięki takiej zmasowanej pracy specjalistów- nie trzeba będzie jesienią grabić liści - gospodarność. Zamiast obwodnicy, AWW, przedszkoli, żłobków etc będziemy pustynią, dobrze, że w Milanówku władza się zmieniła i dba o zieleń. W Grodzisku Maz. drzewa stały się wrogiem "gleby" i jej wodza. Teraz na tych brzozach trzeba zawiesić tablice z napisem, pomnik przyrody.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:11
Już wiadomo dlaczego Ty nie zostałeś burmistrzem i nigdy nim nie będziesz. Chirurg musi czasem odjąć rękę pacjentowi żeby uratować mu życie. Burmistrz musi mieć ścieżki rowerowe żeby mógł SUROWO KARAĆ PO WYBORACH ROWERZYSTÓW jeżdżących po chodnikach. Jest projekt, będą fundusze zewnętrzne, będą ścieżki rowerowe, będzie sukces. Urosną nowe drzewa. Proponuję posadzenie dwóch drzew w miejsce wyciętego jednego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Proste 2018-03-07 22:55
W Grodzisku wieczny kłopot z projektowaniem. Bez wyobraźni i pomyślunku. Miasto przyszlosci nie ma co. Niedługo zobaczymy księżycowy krajobraz i na 100% gmina z tego zasłynie a Benio o swoich fantazjach opowie w tv.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Mieszkaniec. 2018-03-07 20:17
Bez pomyślunku. Tak sie realizuje ostatnimi czasy inwestycje w naszym miescie. O tym kto to zaakceptowal, wymyślil czy też zaprojektował można powiedzieć „ betonowy łeb”.
Od myślenia głowa nie boli ale mam nadzieje, że przed wyborami naszych rządzących mądrali zabolą głowy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 14:03
Wystarczą głosy tych, którzy boją się "Ddobrej Zmiany" do obrony status quo. Nie było w opozycji pozytywistów za wyjątkiem Pani Alicji Pytlińskiej i Pana Andrzeja SZULECKIEGO. Romantycy przegrają kolejny raz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Realista 2018-03-07 13:18
"Nasz Burmistrz ukochany, panujący nam miłościwie od lat, zrobił w Grodzisku wiele dobrego, ale też i wiele głupot po drodze. Wycinka brzóz będzie plasowała się na pierwszym, niechlubnym miejscu mojej listy!"

Szanowny autorze tych słów podaj kilka przykładów wielkiego dzieła jaśnie nam panującego. To, że coś robić musi jest dla mnie oczywiste, ale o konkrety pytam. Co takiego dokonał, czego inny na pewno by nie zrobił? Podasz kilka przykładów, to będzie pole do dyskusji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:58
"Nowy Ratusz". Mediateka. Nowa hala sportowo-widowiskowa. To przed nami. Ale będzie. Czy inni by to zrobili? Dyskutujmy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+17 # Marta 2018-03-07 10:57
Stary drzewostan nie pasuje do koncepcji nowoczesnej zieleni w Grodzisku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Miki 2018-03-07 10:52
No chyba kogoś pogięło|?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # drwal 2018-03-07 22:57
nie pogięlo a raczej porąbało.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # Gall Anonim 2018-03-07 10:15
Ojej, proszę Państwa, ależ Państwo nic a nic nie rozumiecie dobrych intencji Pana Burmistrza. Przecież Pan Burmistrz wycina stare drzewa, aby posadzić nam drzewka nowe. Młodsze. ładniejsze, i będą równiej rosły. Ja myślę, że Pan Burmistrz będzie sadził lipy. Wydaje mi się, że on po prostu ma zamiłowanie do lipy jako gatunku. Zostanie nam po nim iście lipne dziedzictwo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:54
Inteligentny komentarz. Brawo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # ja brzoza 2018-03-07 09:30
Gwoli ścisłości to chyba przycięto, a nie wycięto.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Kompetentny 2018-03-07 10:42
Przycięto przed definitywną wycinką!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Realista 2018-03-07 21:41
A w jakim celu przycięto?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Joł 2018-03-08 15:54
Przycięto by wyciąć a wszystko aby gałęzie w trakcie wycinki nie upadły na jezdnię.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # Wow 2018-03-14 13:54
Już wycięto! Do pnia!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+19 # obserwator 2018-03-07 07:36
Wejdźcie Państwo na Google Street View i zobaczcie jaka zielona była ulica Nadarzyńska (od torów WKD do Piaskowej) przed modernizacją. Ile tam drzew wycięto, które zupełnie nie przeszkadzały, stały daleko od jezdni, chodnika i planowanej ścieżki rowerowej. Łza się w oku kręci.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Wyborca 2018-05-01 13:52
Zapewne masz rację, ale WKD Jordanowice sa przy ul Nadarzyńskiej, a WKD Piaskowa to nawet nie wiem przy jakiej jest ulicy. Co tutaj jest ważniejszym azymutem: Nadarzyńska od Okulickiego w stronę Ksiażenic, czy tory WKD-ki w kierunku do WKD Piaskowa? Prosze zrób Print Screen i opublikuj na facebook "Ratujmy Grodzisk Mazowiecki". Na przyszłość bądź mniej chaotyczny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Romek 2018-03-07 07:29
Widocznie komuś z zarządu dróg brakuje na opał. Zima ciężka jest
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
Top