Gdzie i kto kandyduje do Rady w Grodzisku? - Obiektyw.info

Uwaga! Ciasteczka!

Obiektyw.info stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies.

Gdzie i kto kandyduje do Rady w Grodzisku?

24 wrzesień 2018

Kandydaci do Rady Miejskiej w Grodzisku Maz. w wyborach samorządowych 2018. 

Znajdź swoją ulicę i dowiedz się kto kandyduje z Twojego okręgu. Źródłem informacji jest Państwowa Komisja wyborcza.

Redakcja

 

Okręg Nr 1

Grodzisk Mazowiecki ulice: 1 Maja, 11 Listopada, 3. Maja od nr 66 do nr 74 (parzyste) i od nr 53 do końca (nieparzyste), Akacjowa, Aleja Mokronoskich, Aleja Piłsudskiego, Andersa, Armii Polskiej, Bałtycka, Bankowa, Bartniaka, Batorego, Bema, Bliska, Bociania, Bojanka, Borówkowa, Bulwar Sobieskiego, Chałubińskiego, Chełmońskiego, Chlewińska, Chrobrego, Chrzanowska, Cicha, Cieszyńska, Cyraneczki, Czapli, Daleka, Dąbrówki, Dolna, Fabryczna, Fałata, Floriańska, Fredry, Garbarska, Gliniana, Głogowa, Gołębia, Graniczna, Grottgera, Grunwaldzka, Harcerska, Hynka, Jagodowa, Jarzębinowa, Jaworowa, Kasztanowa, Kierlańczyków, Kilińskiego, Kłopot, Kmicica, Kołłątaja, Konspiracji, Korfantego, Kossaka, Kościelna, Kościuszki, Kowalska, Kraszewskiego, Kresowa, Krokusów, Krótka, Krupińskiego, Kwiatowa, Langiewicza, Lawendowa, Lelewela, Limanowskiego, Lipowa, Lutniana, Łączna, Maczka, Makowskiego, Malczewskiego, Malinowa, Mała, Mariańska, Matejki, Mieszka I, Mochnackiego, Mokra, Montwiłła, Morelowa, Mostowa, Na Grobli, Nadrzeczna, Narutowicza, Niecała, Nieduża, Niemcewicza, Niska, Nowa, Nowy Grodzisk, Obrońców Getta, Ogrodowa, Okrzei, Olszowa, Ordona, Orkana, Pańska, Parkowa, Pastelowa od nr 26 do końca (parzyste) i od nr 33 do końca (nieparzyste), Piękna, Pileckiego (17 Stycznia), Plac Jana Pawła II, Plac Króla Zygmunta Starego, Plac Wolności, Plantowa, Plater, Polna, Poniatowskiego, Porzeczkowa, Purpurowa od nr 26 do końca (parzyste) i od nr 29 do końca (nieparzyste), Pusta, Poziomkowa, Przemysłowa, Przeskok, Radońska, Rokiciańska, Rolna, Rozkoszna, Różana, Rumiankowa, Rybitwy, Rybna, Rzeczna, Sadowa, Sielska, Sienkiewicza, Sikorskiego, Skarbka, Składowa, Skłodowskiej, Skrajna, Słonecznikowa, Słowackiego, Spadowa, Spiska, Spokojna, Sportowa, Spółdzielcza, Sprawna, Staszica, Stawowa, Stolarska, Storczykowa, Strażacka, Szarotki, Szeroka, Szpakowskiego, Szwedzka, Szwoleżerów, Śląska, Ślusarska, Średnia, Świeża, Teodory, Tokarzewskiego, Towarowa, Transportowa, Traugutta, Ułańska, Waryńskiego, Wesoła, Wierzbowa, Wiewiórki, Willowa, Wolniewicz, Wólczyńska, Wygodna, Wysockiego, Zachodnia, Zagaje, Zajęcza, Zakątek, Zaścianek, Zielona, Zielony Rynek, Ziemiańska, Zondka, Żeromskiego, Żulińskiego, Żurawia, Żwirki i Wigury, Żwirowa, Żydowska, Żyrardowska, Żytnia

Listy kandydatów:

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZIEMIA GRODZISKA

1. BENEDYKCIŃSKI Grzegorz Józef

2. STANKIEWICZ Sylwester Szczepan

3. MORWIŃSKI Jan Jarosław

4. DZIEKAŃSKA Irmina

5. ŚLIWIŃSKA Wiesława Zofia

6. CUROŁ Katarzyna Jolanta

7. KAPUŚCIAK Aleksandra Maria

8. ŚWIDERSKI Dariusz Robert

9. NOWACKI Łukasz Mirosław

 

KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

1. LEWANDOWSKI Łukasz

2. KOWALCZYK Krzysztof

3. PACHOLCZYK Adrian

4. ROMANOWSKA Wiesława Teresa

5. FOLWARSKA Maria Bożena

6. IGNATOWICZ-MAHLER Ewa Maria

7. KRAJEWSKA Magdalena Anna

8. BARCIKOWSKI Bogdan Andrzej

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIE SAMORZĄDOWE "GRODZISZCZANIE"

1. MERGNER Piotr

2. GRYŻEWSKI Andrzej Henryk

3. GUTKOWSKA Anna Danuta

4. MOŻEJKO Piotr Janusz

5. PYTLIŃSKA Alicja Elżbieta

6. SKOWROŃSKI Sylwester Józef

7. KOPEĆ Marzanna Agnieszka

8. BARANOWSKA Grażyna Anna

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIA POROZUMIENIE INICJATYW SPOŁECZNYCH

1. GĘBALSKA-BEREKETS Anna Maria

2. STRÓŻEWSKI Paweł Zbigniew

3. JABŁOŃSKI Dariusz Aleksander

4. PERZYNA Władysław

5. GOGÓŁ Danuta Krystyna

 

Okręg Nr 2

Grodzisk Mazowiecki ulice: 3. Maja od nr 2 do nr 64 (parzyste) i od nr 1 do nr 51 (nieparzyste), Adwenta, Architektów, Arciszewskiego, Armii Krajowej, Asnyka, Ateńska, Augustowska, Baczyńskiego, Bairda, Bartnicza, Baśniowa, Białostocka, Bojasińskiego, Bołtucia, Braci Okuniów, , Brzozowa, Buczynowa, Cegielniana, Chełmińska, Chłapowskiego, Chłopickiego, Chodkiewicza, Chopina, Czarnieckiego, Czeremchowa, Czeska, Dąbrowskiego, Deotymy, Dębowa, Dwernickiego, Dworska, Dygasińskiego, Działkowa, Forsycji, Frycza Modrzewskiego, Geodetów, Gimnazjalna, Godebskiego, Górna, Grabowa, Grzybowa, Jaśminowa, Jelenia, Jesionowa, Jeżynowa, Jordanowicka, Kadowska, Kaliska, Kasprowicza, Kaszubska, Kielecka, Kijowska, Kleeberga, Klonowa, Knapskiego, Kochanowskiego, Kołysanki, Konopnickiej, Kopernika, Kosińskiego, Krasickiego, Krasińskiego, Krasnali, Kredytowa, Królewska, Krzywoustego, Książęca, Kurpiowska, Leszczynowa, Leśna, Licealna, Litewska, Lubelska, Lwowska, Łokietka, Łowcza, Łowicka, Mazurska, Mickiewicza, Milanowska, Miła, Mloska, Modrzewiowa, Moniuszki, Myśliwska, Na Laski, Nadarzyńska, Obrońców Pokoju, Okólna, Olsztyńska, Okrężna, Okulickiego, Orląt, Orzeszkowej, Osieckiej, Ossolińskiego, Owocowa, Paderewskiego, Paryska, Piaskowa, Piastów, Piaszczysta, Płocka, Podgórna, Popiela, Praska, Prądzyńskiego, Prosta, Przejazdowa, Przystankowa, Pułaskiego, Radiowa, Radomska, Reja, Rembeka, Reymonta, Robotnicza, Ruczaj, Rusałki, Rzemieślnicza, Siedlecka, Sienna, Sieradzka, Skargi, Skromna, Słoneczna, Sokola, Sowińskiego, Sułkowskiego, Suwalska, Syrokomli, Szczerkowskiego, Szczęsna, Szkolna, Świerkowa, Tarnowska, Teligi, Tkacka, Topolowa, Toruńska, Tylna, Umińskiego, Urbanistów, Warmińska, Warszawska, Wenecka, Westfala, Wiejska, Wielopolskiego, Wieluńska, Wiklinowa, Wileńska, Wioślarska, Włocławska, Wolframa, Wysoka, Wyspiańskiego, Zacisze, Zamoyskiego, Żółkiewskiego

Listy kandydatów:

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZIEMIA GRODZISKA

1. CEGLIŃSKI Norbert Jacek

2. WRÓBLEWSKA Joanna Maria

3. OKUROWSKI Andrzej Edmund

4. DZIEKAŃSKI Robert Krzysztof

5. SUCHOŻEBRSKI Tomasz Piotr

6. JEZIERSKA Katarzyna Alicja

7. FLORCZAK Bogusława Elżbieta

8. ZŁOTKOWSKA Luiza

9. KRUPSKI Tomasz Jan

 

KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

1. OKUROWSKI Janusz Leon

2. ALEKSANDROWICZ Teresa

3. MARJAK-KOCUR Kamila

4. ŻYŁA Krystyna Anna

5. SZELERSKI Zbigniew Ryszard

6. ZIARKOWSKI Mariusz

7. MARCZEWSKA Lidia

 

KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA

1. WINIARSKA-CZAJKOWSKA Maja Magdalena

2. KALINOWSKA Małgorzata Jolanta

3. CZARNECKI Mikołaj Marian

4. KAMIŃSKA Małgorzata

5. JĘDRYCHOWICZ Patryk Tomasz

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIE SAMORZĄDOWE "GRODZISZCZANIE"

1. GÓRSKA Ewa Małgorzata

2. STĘPIEŃ Ewa

3. SOSNOWSKI Karol Stanisław

4. TUSZYŃSKA Barbara Grażyna

5. BIAŁAS Tomasz

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIA POROZUMIENIE INICJATYW SPOŁECZNYCH

1. KACZOROWSKI Radosław Marcin

2. GOLIS Tomasz Mirosław

3. CETWIŃSKI Krzysztof Paweł

4. SAWICKA Wanda Zofia

5. KACZOROWSKA Maria Natalia

6. NIEDZIŃSKA Anna

7. MIERZEJEWSKI Marcin Krzysztof

 

Okręg Nr 3

Adamowizna, Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały, Czarny Las, Izdebno Kościelne, Izdebno Nowe, Janinów, Kady, Kałęczyn, Kłudno Nowe, Kłudno Stare, Kłudzienko, Kozerki, Kozery Nowe, Kozery, Kraśnicza Wola, Książenice, Makówka, Marynin, Mościska, Natolin, Odrano-Wola, Opypy, Radonie, Szczęsne, Tłuste, Urszulin, Wężyk, Władków, Wólka Grodziska, Zabłotnia, Zapole, Żuków

Listy kandydatów:

KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZIEMIA GRODZISKA

1. GALIŃSKI Piotr Stanisław

2. JÓZEFOWICZ Jarosław

3. SOBOL Małgorzata Krystyna

4. KOLASA Stanisław

5. GAJOWNICZEK Mirosław Ekspedyt

6. PIENIĄŻEK-FIBICH Dorota

7. PIETRUCZUK Stanisław Franciszek

8. BUKOWSKA Ksenia Agnieszka

9. KAWAŁKO Justyna Małgorzata

 

KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

1. WIŚNIEWSKA Joanna

2. REDEL Jarosław Jerzy

3. KAPES Grzegorz Jan

4. ALEKSANDROWICZ Katarzyna

5. ZAKRZEWSKI Stanisław

6. BIAŁAS Kazimierz

7. ZBYSZYŃSKA Urszula Anna

 

KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA

1. KOWALSKI Maciej Jakub

2. OKUROWSKI Bartłomiej Adam

3. POŚNIAK Agnieszka

4. STUDZIŃSKI Marek Krzysztof

5. AMBROZIAK Agata

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIE SAMORZĄDOWE "GRODZISZCZANIE"

1. JAŁGOS-DĘBSKA Grażyna Krystyna

2. PADUCH Ewa Teresa

3. KOPEĆ Maciej

4. PYTLARCZYK Jarosław Tomasz

5. ŁUCZKA-SĘKULSKA Agnieszka Tamara

6. POLAK Renata Danuta

7. MALISZEWSKI Daniel

8. UBYCH Fryderyk Marian

9. TUSZYŃSKA Barbara Irena

 

KOMITET WYBORCZY STOWARZYSZENIA POROZUMIENIE INICJATYW SPOŁECZNYCH

1.  FOLWARSKI Tadeusz

2.  KARASEK Aleksandra

3.  MACKIEWICZ Eliza

4.  KOZICKA Danuta Anna

5.  GOGÓŁ Michał Robert

 

mz


  

Dodaj komentarz

Tu wpisz imię lub nick (obowiązkowe)

Kod antyspamowy Kod literowo-cyfrowy. Wpisz go do pola poniżej. Jeśli jest nieczytelny, naciśnij przycisk "Odśwież"
Odśwież

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Maksymalna długość komentarza to 2000 znaków.
Jeśli zauważyłeś komentarz niezgodny z regulaminem - kliknij przycisk "Zgłoś administratorowi".

Komentarze  

0 # Reyna 2018-11-17 03:41
I see you don't monetize your site, don't waste your traffic, you can earn extra cash every month.
You can use the best adsense alternative for
any type of website (they approve all websites), for more info simply search in gooogle: boorfe's
tips monetize your website

Here is my weblog :: BestFinley: https://MightyRosalinda.blogspot.co.uk
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Shari 2018-11-16 02:57
Hi. I see that you don't update your site too often. I know
that writing content is boring and time consuming.
But did you know that there is a tool that allows you to create new
posts using existing content (from article directories or other
blogs from your niche)? And it does it very well. The new posts are high quality and pass the copyscape
test. Search in google and try: miftolo's tools

Also visit my page OfeliaJuicy: https://TheoTalks.jimdo.com
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Leanna 2018-11-03 22:22
I see you don't monetize your blog, don't waste your traffic, you can earn additional bucks every month.

You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites), for more info simply search in gooogle:
boorfe's tips monetize your website

Feel free to visit my page ... BestAkilah: https://MightyChelsey.blogspot.co.uk
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Tatiana 2018-10-31 17:32
Hi. I see that you don't update your site too often. I know that writing content
is time consuming and boring. But did you know that there is a tool that
allows you to create new posts using existing content (from article directories or other blogs from your niche)?
And it does it very well. The new articles are high quality
and pass the copyscape test. Search in google and try:
miftolo's tools

Stop by my page BrendaJuicy: https://LoriWee.blogspot.com
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Jonelle 2018-10-29 17:07
I have noticed you don't monetize your blog, don't waste your traffic, you can earn additional bucks every month.

You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all
websites), for more details simply search in gooogle: boorfe's tips monetize your website

Take a look at my webpage: BestRocky: https://CleverReuben.blogspot.com
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Latisha 2018-10-27 13:43
I have noticed you don't monetize your blog, don't waste your traffic, you can earn extra bucks every
month. You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites), for more info simply search in gooogle: boorfe's tips monetize your website

Also visit my site: BestJanessa: https://MightyRosalina.blogspot.co.uk
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Kamila Marjak-Kocur 2018-10-19 19:04
Witam, jeszcze nawiązując do pytania Pana Jacka i odpowiedzi Pana Bairda, zapraszam do lektury krótkiego artykułu na ten temat
i Panie Jacku niech pan nie buduje studni :) Warto zapytać włodarzy miasta o zasadność ceny wody w Grodzisku. https://www.facebook.com/profile.php?id=100009066555794&__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARBnuPd-p5S_bv996pKjqeMAI8U-kPYr-lpPhODtIhiLGipIbJ_rlQUYWI43-CyH1lK0NwCZZp48iRMF&hc_ref=ARSCqWU4yhGeCAl-CTjuYORKCMIQSJRfPuqkGgSVMxb6b-HuHHuq73OPMP72Hs59Xj8&fref=nf
Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Kamila Marjak-Kocur 2018-10-16 23:33
Do Pań, które z takim przekonaniem pisały o tym, ze żłobek na pewno będzie i ze ja cudu nie dokonam :) Jednego jestem pewna, żłobka nie wybuduje ktoś kto nie jest przekonany, że żłobek jest niezbędny w Grodzisku. Tymczasem kolejny raz usłyszałam od przedstawiciela naszych władz, ze żłobek wybudują na 50 dzieci, ale wciąż trwają dyskusje czy żłobek jest potrzebny, bo dla dobra dziecka powinno być z matką w domu do 3 roku życia. Stąd moje wątpliwości. Jeśli włodarze, mimo że tylko w tym roku zarejestrowały się kolejne dwa prywatne żłobki, wciąż dyskutują o zapotrzebowaniu, to mam poważne wątpliwości czy po wyborach zrealizują tę obietnicę, tym bardziej że w listopadzie jest termin składania wniosków o dofinansowanie z programu Maluch +, więc czasu na dyskusje i przekonywanie siebie na wzajem, ze żłobek jest potrzebny, nowe władze będą miały niewiele.Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # prawicowiec 2018-10-15 00:06
Czy w Grodzisku jest jakaś prawica? Czy tylko komuna, postkomuna i kryptokomuna?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Ignacy 2018-10-10 14:18
Boże, mogą być wszyscy, tylko nie PIS.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Victoria 2018-10-15 08:24
Tacy groźni są?Nie wzywają Boga,bo ON IM sprzyja.h3gum
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # wyborca 2018-10-08 21:15
Widzę że pobożni socjaliści nie chcą wygrać w Grodzisku.
Gdyby chcieli to nie wystawialiby młokosa bez doświadczenia nie tylko życiowego ale i zawodowego.
Sorry, nawet jak pracował gdzieś w normalnej rynkowej firmie ze 2-3 lata ( a wątpię) to nie uznaję tego za wystarczające doświadczenie do zarządzania miastem.

Tym samym układ komunistyczno-gumofilcowy zostanie zakonserwowany . Zawsze te same nazwiska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # zielono mi 2018-10-09 07:54
Przyszłość należy do MŁODYCH !!! Dlaczego PSL z PZPR rządzi od ponad 20 lat w Grodzisku Maz ? Seniorzy wolą wybierać to w czym przeżyli - PRL. O ich wiedzy dotyczącej gospodarki wolnorynkowej i demokracji świadczą kupowane "cudowne garnki i pościel" A radna Śliwińska (PZPR) emerytowana nauczycielka jęz. rosyjskiego, ile kadencji jest w radzie ? Lewandowski niestety nie miał możliwości nabrać doświadczenia w PGR Książenice więc jego szanse maleją.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-6 # Do pytka 2018-10-04 10:00
Dlaczego Panie Okurowski nie podpisuje się Pan imieniem i nazwiskiem tylko nickiem "pytek". Poinformuj wyborców, że po dostaniu się do władz KZLIS-u, to stowarzyszenie praktycznie już nie istnieje - zniknęła aktywna strona internetowa - nie słychać o jakichkolwiek sukcesach. Nic nie napisałeś o swoich "dokonaniach" tylko o jakiś swoich problemach życiowych. Napisz coś o swoim wykształceniu-gdzie kończyłeś zawodówkę (OHP) i technikum (wieczorowe przyzakładowe - obróbka skrawaniem). A błędy ortograficzne na twoich tablicach wołają o pomstę do nieba. Jeżeli Janusz Okurowski jest "jedynką" w okręgu nr 2, to jest to żenada dla partii rządzącej i będzie obciachem jak uzyska mandat radnego - to znaczy, że społeczeństwo jest bardzo naiwne i nie uczy się na błędach!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Balon pełny po brzeg 2018-10-04 14:23
Dzień dobry prezesie, jak tam samopoczucie? Nadgarstki zdrowe? Matura zdana?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # spółdzielca 2018-10-06 10:33
Skoro Okurowski przez tyle lat biorąc udział w komisjach sejmowych nie zrobił gafy, to znaczy, że jednak ma wiedzę. Prezesi wszystkim działaczom patrzą na ręce. śledzą ich zachowania. Każda komisja jest na bieżąco do oglądania na internecie, wystarczy wejść na Sejm RP. Jak pamiętam to prezes GSM stał się znanym z tzw "palucha" za co sąd karny wymierzył mu karę. Wstyd i sromota na całą Polskę dla spółdzielców z GSM. Ile "pomyj" od lat wylewa się na tego człowieka, tylko dlatego, że odważył się upomnieć o prawa swoje i spółdzielców. W tamtych wyborach jako na jedynego kandydata wrzucono wyborcom paszkwil do skrzynek w okręgu Bairda. Rządzący "układ zamknięty" drenujący kieszenie mieszkańcom, niszczy odważnych którzy się przeciwstawiają draństwu. Licealista z Żyrardowa trzęsie tys spółdzielców mając prawo w pogardzie. Nawet pies nie gryzie ręki która go karmi. Ciekaw czy te "wykształciuchy" w tych wyborach też wrzucą paszkwil ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Balon pełny po brzeg 2018-10-06 18:15
Oczywiście, że ma wiedzę. Stad moje pytanie do licealisty, czy jednak udało się zrobi maturę "nocą" (wieczorowo)? Mówią o panu Okurowskim, że jest monotematyczny, ale czy nie lepiej znać jeden temat na poziomie super eksperta niż dziesięć po lebkach? Powodem atakow na Pana Okurowskiego jest STRACH. Spoldzielco z okręgu nr 2, wybierz Janusza Okurowskiego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # StaraNiewyksztalcona 2018-10-03 09:48
Drzewo poznasz po owocach, a człowieka po czynach
Czyli
Zaufaj wiedzy i doświadczeniu Janusza Okurowskiego, miejsce pierwsze, okreg 2, lista PiS, bezpartyjny.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=436660283531059&id=430147270849027&ref=m_notif
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # Miron 2018-09-30 22:39
Dzisiaj na mieście widziałem plakaty na słupach tego łysego z PiS-u, pewnie kolejny karierowicz. Nie ufajcie ludziom z PiS!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Cegła 2018-10-02 09:04
Cytuję Miron:
Dzisiaj na mieście widziałem plakaty na słupach tego łysego z PiS-u, pewnie kolejny karierowicz. Nie ufajcie ludziom z PiS!

A Pana bilbordy też wiszą. I to w takiej ilości że aż oczy bolą. Nie wspomnę o zdjęciu jakże nieaktualnym.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Miron 2018-09-30 22:31
Odradzam Lukasz Lewandowskiego!!!! Dobre źródła z PiS-u mówią,ze to człowiek Kamińskiego! Nie głosujcie na niego! Jak tylko dacie mu stołek,to nas wszystkich pozamyka w więzieniach! Precz z CBA! Precz z tym pisowskim agentem!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # mieszkaniec Zenek 2018-09-30 22:17
A co z radną Kapuściak. Ona kandyduje z okręgu 1 a mieszka w okręgu 2 na Kopernika. Co ta pani ma wspólnego z okręgiem 1 ?.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Kacperek 2018-10-01 12:49
Pani Kapuściak pracowała w szkole nr 4 i miała tam mieszkanie służbowe
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # pytek 2018-10-06 12:11
Pewno doprowadzi do powstania drugiego KIBLA z drugiej strony kościoła.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Zet 2018-09-29 18:56
Nie głosujcie na Łukasza Lewandowskiego, to jest człowiek Mariusza Kamińskiego, szefa CBA. Nie głosujcie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-29 23:23
Nie widzę powodu, dla którego miałabym się bać Centralnego Biura ANTYKORUPCYJNEGO. Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Jaś_Ka 2018-09-29 18:00
https://m.facebook.com/Łukasz-Lewandowski-Grodzisk-przyjazny-mieszkańcom-430147270849027/
Kandydat na burmistrza Grodziska Mazowieckiego.
Grodzisk przyjazny Mieszkańcom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Młoda 2018-09-28 14:51
Jako młoda grodziszczanka, która po raz pierwszy głosuje w wyborach, mam naprawde spora zagwozdkę. A mianowicie przypominają mi się sytuacje, kiedy byłam młodsza, chciałam rozwijac swoje pasje, a zajecia, które mi to gwarantowały były niesamowicie drogie. Pomimo zapewnienia ze strony burmistrza, rady miasta, zajecia w grodziskim centrum kultury nadal wymagały zapłaty ogromnych kwot. Mając na uwadze wzgląd, ze mam dwójkę rodzeństwa, rodzice nie mogli pozwolić sobie na takie wydatki. Co z rozwijaniem pasji młodych?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # podatnik 2018-09-29 18:03
Idź do pracy. Zapracuj i nie wyciągaj ręki aby ci ktoś coś dał za friko.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Victoria 2018-10-02 15:22
Hej podatniku, dzieci wysyłasz do pracy?Na co idą podatki w tym mieście?czy rozwijanie pasji jest aż takim obciążeniem dla władz miasta.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Baird 2018-10-03 19:02
Jak sadze to juz dorosla osoba a nie dziecko skoro ma glosowac to moze tez sobie dorabiac
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Victoria 2018-10-05 14:16
Ta młoda osoba mówi raczej o swoich pasjach wieku dziecięcego.Zamiast nauki na fortepianie można przecież chwasty wyrywać,zamiast gry w tenisa ulicę zamiatać Gratuluję czytania ze zrozumieniem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # UWAGA 2018-09-27 20:29
Nie istnieje nikt taki jak Zygmunt Kowal. To jest troll NAJ jeden z wielu wysłanych aby siać wrogość w opozycji. Przykład Ewa Górska nigdy nie zajmowała się spółdzielcami. Przykład 2 tajemnicze dziewczyny pomagające Januszowi Okurowskiemu to obrzydliwa obelgi biorąc pod uwagę Jego obecny problem rodzinny. Podsumowując trolle NAJ najpierw ZASIĘGNIJCIE INFORMACJI A POTEM PISZCIE. wiadomo żeJanusza będą atakować najpierw, Górska też.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # UWAGA 2018-09-27 20:33
Zygmunt Kowal wcześniej Wyborca. Nikt taki na Bairda nie mieszka. Nikt taki na konsultacje nie przychodził. Widocznie strach przed EWA GÓRSKA jedyna radna opozycji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # spółdzielca 2018-09-27 20:52
miala dyżury to spóldzielcy jako mieszkańcy przychodzilismy.
Okurowski nas ściągał do biblioteki bo bylo gdzie rozmawiać . ale dokumenty i porady to bylo już później już nie tam gdzie ona jak okurowski wszedl we wspólprace z pisem. On sie chwalił sejmową komisją i wiedzą. i on podobno coś ludziom pisal.Nie mieszać tych co nic wspólnego ze sprawą spółdzielni nie mają.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # pytek 2018-09-28 08:05
Dlaczego na wiceprezesa KZLiS jest tak bezpardonowo atakowany na wszystkie sposoby ? Pozbawianie prawa do brania udziału w zebraniach, ciąganie po sądach, pobicie, zniszczenie samochodu, paszkwile, grozby, cała moc "układu" przeciw jednemu człowiekowi, za to, że się sprzeciwia ? Czy każdy spółdzielca nie zapłacił pełnych kosztów za swoje mieszkanie ? Czy działalność tej społecznej organizacji skutkuje wyższymi opłatami - czy niższymi ? Jakie będą skutki braku społeczników patrzących władzy na ręce ? To dzięki takim społecznikom od 2017 r posiadacze lokali nie muszą wnosić obowiązkowej opłaty za członkostwo, w GSM to było ok 1250 zł. Każdy może też odebrać swoje wpłacone do GSM udziały. Członka nie można już pozbawić członkostwa. Czy radni ziemi grodziskiej zrobili cokolwiek dla tys. spółdzielców w Grodzisku Maz ? Ilu mieszkańców naszego miasta jest zapraszanych do sejmu aby brać udział przy tworzeniu prawa ? Dlaczego tacy ludzie są niszczeni i opluwani w Grodzisku Maz ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Darek 2018-09-27 12:56
Panie Zdzisławie nie ma co biadolić, zobaczymy jak będzie z realizacją. Wojewoda zrobił swoje tylko Gmina jest w czarnej d...ie. Tereny pod obwodnicę tylko na papierze. Żeby budować trzeba mieć zabezpieczone środki, czy są nikt o tym nie wie. Wojewoda mając dokumenty musiał wydać zgodę, Zgadzam się z Panem, że w kampanii będzie to wykorzystane, ale Benedykciński i bez obwodnicy by wygrał. Jest tylko zarejestrowanych dwóch kandydatów. Może ta decyzja pozytywnie przełożyć się na wybory do sejmików, a to jest ogromnie ważne także dla obwodnicy. Przez 16 lat kiedy na stolcu zasiadał marszałek ,przyjaciel Struzik, czy wojewoda po tej samej linii obwodnica z miejsca ruszyć nie mogła. Warto głosować na PIS.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-7 # zdzisław 2018-09-27 10:41
Jeśli PIS przerżnie najbliższe wybory samorządowe w gminie to niech podziękuje swojemu wojewodzie. Wydawać zgodę na budowę zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego burmistrzowi z PSL-u tuż przed wyborami, to trzeba się z głupim na rozumy zamienić. Przecież to prezent z nieba dla tych ludzi, którzy rządzą gminą od 25 lat i obwodnicy nie zbudowali. Teraz mogą na plakatach, ulotkach odtrąbić sukces i to dzięki wojewodzie z PiS-u. Chyba, że pan wojewoda to 5 kolumna PSL-u? Pogratulować takiego polityka. Nie ma co ...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Manieczka 2018-09-27 12:23
PiS dotrzymuje słowa. Obwodnica jest priorytetem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-9 # Baird 2018-09-29 17:13
Moniczka chyba jestes blondynka . Jak trzeba byc glupim i naiwnym , to chyba blondynka . Przeciez burmistrz walczyl o obwodnice od paru lat . Borykal sie z protestami wywlaszczonych . A teraz jasnie wojewoda laskawie wydaje pozwolenie i to on jest tworca obwodnicy . I to jest sukces Pisuarow . Jak jestes glupia
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-8 # Katarzyna 2018-09-28 14:35
Panie Zdzisławie, ależ przecież grodziski PiS - jeśli umie - może tę decyzję o budowie obwodnicy obrócić przeciw Benedykcińskiemu, a na swoją korzyść. Burmistrz z PSL-u, z koneksjami i przez ćwierć wieku nie był w stanie załatwić. A tu proszę, nie było, a będzie. Kwestia tylko taka, czy grodziski PiS potrafi to sprawnie wykorzystać w kampanii. Z tego, co widać dotychczas, to tak nie za bardzo potrafi... A szkoda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Jadwiga 2018-10-11 22:13
Panie Zdzisławie.Obwodnica potrzebna jest nam , mieszkańcom. Wojewoda wydał decyzję o jej budowie nie dlatego żeby zrobić prezent Ziemi Grodziskiej. Na burmistrzów i radnych wybieramy najlepszych, którym możemy zaufać.Pan też może kandydować
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # mieszkaniec Zenek 2018-09-26 21:58
Wybierajcie do rady radnych, którzy są niezależni. Takich jak wy, zwykłych obywateli. Takich wiedzą co to ciężka i uczciwa praca. Nie związanych z układami i odważnych. To oni wstawią się za nami, będą nas reprezentować a nie interesy urzędników, którym wydaje się, że są "państwem w państwie". Zobaczcie ilu w tych nazwiskach "kolesi" jeszcze z czasów PRL-u, PSL-U, farbowanych lisów. Oni dbają tylko o swoje tyłki. Dosyć tego, to trwa już 25 lat. Obudźcie się wreszcie. Radni mają patrzeć na ręce władzy i żądać dla nas.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-11 # Iwona StawickaMatela 2018-09-26 18:42
Do HD ma Pan lub Pani racje, a ja nie będę rozmawiać z tchórzami, którzy nie potrafią się podpisać z imienia i nazwiska.
Jak już napisałam popieram ludzi , nie ugrupowania.
A, że przyjaciół mam w PiS i w Grodziszczanach to nie mam zamiaru się ich wypierać tylko dlatego, że są wybory. Nie dajmy się zwariować.


Ja potrafie byc ponad i mimo, że p. J.Morwiński to ziemia grodziska pochwalilam za działanie na rzecz podatku od psów.

Pozdrawiam
Iwona Stawicka Matela
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # grodziszczak 2018-09-27 08:04
Tym razem " tfu na psa urok" to Pani przesadziła. Pan radny Morwiński wielokrotnie stawał przeciw opozycji atakując ją bez pardonu. Burmistrz ma w ten sposób swojego obrońcę. Dzięki zasiadaniu Pan radny może być spokojny o pracę w sejmie ponieważ, to rada musi wyrazić zgodę na jego zwolnienie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # XYZ 2018-09-26 15:47
Imponująca historia Pani Aleksandrowicz całkowicie przekonała mnie aby oddać na nią głos. Osoba godna zaufania. Dajmy szansę nowym kandydatom!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Manieczka 2018-09-26 13:53
UWAGA! Wojewoda mazowiecki z PiS wydał zezwolenie na budowę obwodnicy Grodziska! Nie byłam przekonana, ale teraz wiem, że PiS dotrzymuje słowa. W wyborach samorządowych będę głosowała na PiS.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+18 # obserwator 2018-09-26 13:21
Jestem w szoku. Tego nie spodziewałem się, że Ziemia Grodziska wstrzyma wyświetlanie filmu w CK. To się w głowie nie mieści. Wychodzi cala prawda z tych zakłamanych struktur. Dla kasy zrobią wszystko, nawet z siebie idiotów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # grodziszczak 2018-09-26 15:31
Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek tak działają komuchy. Ubrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni od 24 lat.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-3 # Baird 2018-09-30 07:04
Obserwator . Niech szok Ci minie . Film bedzie wyswietlany , tylko nie jako premiera . Bedzie wyswietlany od 2 listopada . Mozesz smialo pojsc w tym terminie
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Zenia 2018-09-26 12:56
http://obiektyw.info/component/k2/1034-zgrzyt
Ten człowiek, Pan Kołkiewicz, jest dwójką PiS do powiatu... Ale dali POpis...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Jacek Placek 2018-09-26 12:09
Brawo. Lista PiS, okręg 2 a na niej Kamila Marjak - Kocur. Pójdę na te wybory i już wiem jak zagłosuję.
P.S. Pani Kamilo, w Grodzisku płacimy wysoką cenę za wodę. Czy dałoby się coś z tym zrobić?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # Baird 2018-09-29 19:18
Napewno da sie z tym cos zrobic . Sadze ze Pani Kamila doradzi Ci zebys wykopal sobie wlasna studnie i mial w *** ta droga wode
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # Kamila Marjak-Kocur 2018-10-16 22:55
Panie Jacku,Jeśli chodzi o koszty wody, niewątpliwie stanowią one duże obciążenie zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i seniorów. Myślę, że każdy z nas to odczuwa. Faktem jest jednak, ze w Grodzisku płacimy za wodę więcej niż w Warszawie czy Pruszkowie. My płacimy 11,27 zł za 1 m3 wody i odprowadzonych ścieków, zaś w W-wie płaci się 9,85 zł/1 m3. Nie rozumiem z czego wynika ta ponad 14% różnica, dlaczego woda w Grodzisku jest droższa niż w W-wie. Z pewnością powinno być to pierwsze pytanie zadane nowym włodarzom miasta. Co więcej: w W-wie niższa taryfa jest określona na 3 lata czyli do czerwca 2021, zaś my w Grodzisku mamy zapowiedzianą kolejną podwyżkę w lipcu 2019 i następną w lipcu 2020. Dlatego uważam, ze mieszkańcom należy się weryfikacja zasadności ceny wody i jeśli cena ta jest uzasadniona i nie da się jej obniżyć, to chociaż wyjaśnienie dlaczego tak jest, ze płacimy więcej niż mieszkańcy stolicy. http://www.zwik-grodzisk.pl/cennik-i-regulaminy/taryfy-na-wod%C4%99-i-%C5%9Bcieki.html; https://www.mpwik.com.pl/view/taryfa-za-zbiorowe-zaopatrzenie-w-wode-i-zbiorowe-odprowadzanie-sciekow-na-terenie-m-st-warszawy-gmin-michalowice-nieporet-raszyn-serock-wieliszew-oraz-miast-piastow-i-pruszkow-na-okres-od-dnia-2-czerwca-2018-roku-do-dnia-2-czerwca-2021-roku
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Parny 2018-09-26 11:50
Z tego co na razie widzę, nie mamy zbytniego wyboru jeśli chodzi o burmistrza. Obie kandydatury Ziemia Grodziska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Bogdan B 2018-09-26 08:39
Zamiast chwalić lub krytykować dzialania Wladzy wypisujemy personalnie slowa krytyki albo chwaly o ludziach którzy kandydują.
A skąd i jaką mamy wiedze? Moge napisać co wladza zrobila źle a co mi się podoba ale nie wiem który radny za to odpowiada, Raczej chyba cała rada zdecydowala o budowaniu ścieżki rowerowej - dobrze chociaż ja zaplanowalbym to inaczej. Medioteka pewnie sie przyda ale trochę za duża bo biblioteki bym nie zabieral nam z centrum. Ladnie odnowili wille przy Kosciuszki ale deptak jest zaniedbany od dawna . Jade do dzieci pod miasto i widze jak sie rozrasta a ulice niezrobione a korki na miescie to ile nas będą męczyć? Rada miejska nie ma wplywu na to?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # grodziszczak 2018-09-26 09:46
Przewodniczącą komisji gospodarki nie jest wieloletnia radna Śliwińska ? Życiorys i zawód idealny do gospodarki rynkowej, emerytowana nauczycielka szkoły podstawowej od jęz. rosyjskiego, wieloletnia członkini PZPR. Do tego większość to nauczyciele i lekarka - czy oni mają pojęcie o gospodarce ? Inwestycje mamy do utrzymania, w związku z tym rosną długi i dlatego mamy najwyższe podatki. Czy biznes przyjdzie na taki teren ? Deweloperka pełną parą - coraz większe korki. Kto na tym zyskuje - A kto traci ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # StaraNiewyksztalcona 2018-09-26 10:00
Czy radna Dziekanska i radny Dziekanski to rodzina? Czy radna Pieniążek i radny Pieniążek to rodzina? Jak wygląda skala nepotyzmu w Grodzisku?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Kacperek 2018-09-26 10:51
O ile dobrze wiem, to radna Dziekańska to bratowa radnego Dziekańskiego
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-14 # Wykształcony 2018-09-26 12:50
Zagadza się, jest Pani Niewykształcona. Proszę doczytać co to jest nepotyzm i jak on się ma do wyborów powszechnych.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # Zenia 2018-09-26 12:59
Trolle NAJ nie potrafią poprawnie napisać zdania, ale próbują znaleźć definicje trudnego słowa... Dalej :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # StaraNiewykształcona 2018-09-26 13:04
Zeniu, nie obrażaj Wykształconego. Ja nie doczytam, bo nie umiem czytać, komentarze na Subiektywie piszą mi prawnuki i kot.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # StaraNiewykształcona 2018-09-26 13:08
Pozwolę sobie jeszcze zaspamować, bo z uwagi na wiek i zaawansowaną miażdżycę zapomniałam o czymś. A radna Śliwińska i radny Śliwiński to też zbieżność nazwisk? Prawnuk powiedział mi, że na liście PiS bis pan Kaczorowski jest mężem pani Kaczorowskiej, a pan Cetwiński to brat pani Kaczorowskiej. Uszom swoim nie wierzę, zresztą przygłucha jestem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-1 # Baird 2018-10-04 15:36
A chcialem spytac , jest na listach trzech Okurowskich , czy to rodzina Pana Janusza Okurowskiego ? Tez sie ustawiaja ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # Baird 2018-10-02 20:15
Szanowna Stara nie kompromituj sie swoimi wypowiedziami . Niech Pani nie robi z siebie slodkiej idiotki . Jak pisza za Pania prawnuki to niech Pani nie bierze to na siebie . A kot to najlepiej niech sisia do kuwety a nie truje tu ***
Pozdrawiam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # StaraNiewyksztalcona 2018-10-04 05:30
Przynajmniej jestem słodka, a JAK Pana się czyta, to od razu nudności i trzeba brać leki na wątrobę. Dyskryminuje mnie Pan ze względu na wiek. KONSTYTUCJAAAAA
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-1 # Baird 2018-10-05 17:08
Jesli Pania dyskryminuje to tylko za glupote i na to nikt lekarstwa nie wymyslil pozostaje tylko modlitwa. I prosze glosniej krzyczec konstytucja , bo naprawde nie slysze Pani
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Stara Niewyksztalcon 2018-10-06 18:19
To, że Pan jeszcze na swoją głupote lekarstwa nie znalazł, nie oznacza, że jej nie ma. Stracony Pana los, skoro MUSI Pan zwierzac się o tym na Subiektywie. Modlić się proszę o siebie, może lekarstwo się znajdzie i oprócz głuchoty skończy się umysłowa slepota.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Baird 2018-10-06 22:15
Poki co pisalem o Pani glupocie i prosze nie odbijac pileczki . Jutro bede w kosciele , prosze napisac jak Pani ma na imie , naprawde za Pania sie pomodle . Pozdrawiam
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # przykorycie 2018-09-26 13:13
oni tu kandydują całymi rodzinami. Jak dobrze pójdzie, to zawsze z każdej rodziny dwie trzy osoby się załapią. A jak się nie załapią, to dostaną pracę w gminie, starostwie lub spółkach zależnych. PSL czyli Ziemia Grodziska to jedna wielka rodzina. Takie rodziny to znane były do tej pory tylko w Talii.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Anka 2018-09-26 00:36
Wybory nakręcają wrogość. Żal mi tych wszystkich kandydujących . Tak łatwo jeden na drugiego wylewa pomyje anonimowo.
wszyscysą aktywni tylko przed wyborami .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Młody z Grodziska 2018-09-25 23:02
Ludzie z PSL- z Ziemi Grodziskiej :-)
https://www.psl.pl/ludowcy/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Młody z Grodziska 2018-09-25 22:39
@Witek jednak obecny burmistrz Benedykciński, ma od lat tą samą strategię w kampanii wyborczej, mydląc wszystkim oczy swoimi "dokonaniami". Już ludzie zapomnieliście ile stoicie w korkach? Pamiętacie od kiedy była obiecywana obwodnica Grodziska? Bo PO i PSL rządziło dwie kadencję, więc niech nikt nie powie, że nie mogli się porozumieć w tak ważnej dla nas sprawie. Skoro Burmistrz Benedykciński jest członkiem PSL (wchodzi w skład RADY NACZELNEJ) a marszałek województwa pan Struzik jest i był wiceprezesem PSL. Kto jak nie oni w tamtych latach mogli zrobić coś dobrego dla Grodziska. W zamian mamy, tunel który nie przepuści nawet karetki czy wozu strażackiego na sygnale, korki, brak żłobków .. Czy ktoś widzi jak wyglądają parkingi przy dworcu PKP, pewnie każdy widzi i tylko mówi że znowu nie ma miejsca aby zaparkować. Proponuje pojechać kawałek dalej, do Legionowa i zobaczyć jak świetnie zostały zaplanowane parkingi P&R !! Ale do tworzenia czegoś więcej dla mieszkańców Grodziska niż park czy jeziorko, potrzeba myślenia w przód plus troski o mieszkańców.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # spółdzielca. 2018-09-26 07:33
Czy Grodzisk nie jest podobny do układu w Radomiu ? Ubecko PZPR owskie powiązania i ogromna kasa. Tam też były te same zasady i wmawianie, że ONI coś robią. Dlaczego niewielu widzi jak ogromnie ten układ się wzbogacił i bogaci kosztem społeczeństwa. W spółdzielni ogrom etatów, ale jak popsuje się np. gniazdko elektryczne to musisz zapłacić. To samo się dzieje gdy chcesz naprawić cieknący kranik, hydraulik tylko do zaworów. Rada nadzorcza dla dobra członków pouchwalała regulaminy, że pracownik na etacie może wykonać pracę tylko w tzw. częściach wspólnych, za to co w lokalu - masz mu zapłacić. Kto przychodzi na zebrania - pracownicy, przecież za darmo nie będą ochraniać prezesa. W ten sposób nawet ci którzy dostają na dzieci 500+ muszą się podzielić z pracownikami - ELDORADO ? Czy bez powiązań i ochrony miasta i nadzwyczajnej kasty byłoby to możliwe ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Witek 2018-09-25 19:50
Ach, byłbym zapomniał. Ziemia Grodziska wybudowała też budynek na rogu Lecha Zondka i Tadeusza Kościuszki (w nim mieści się jakaś przychodnia medyczna).
Starają się jak mogą, a ludzie są tacy niewdzięczni. Oczywiście, radni Ziemi Grodziskiej to tylko figuranci i nic z tego nie mają. Tuczą się tylko wtajemniczeni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Witek 2018-09-25 19:33
Trzeba być sprawiedliwym. Nie można twierdzić, że Ziemia Grodziska nic nie zrobiła dla naszego miasta. Liderzy Ziemi Grodziskiej wzbogacili miasto i siebie nawzajem budując piękny pawilon przy ulicy Królewskiej 59A, a przy nim parking dla klientów za gminne (nasze) pieniądze. A w dodatku piętro tego pawilonu wynajmują gminnym organizacjom płacących im z naszej (gminnej) kasy. Orzą jak mogą, dla naszego dobra.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Młody z Grodziska 2018-09-25 18:44
Proszę Państwa, spójrzmy szczerze! Ziemia Grodziska to jest twór PSL, a oni nigdy nie chcieli dobrze dla Polski, pokazała to koalicja PO-PSL. Przyjrzyjmy się osobą, które kandydują co dobrego w swoim życiu uczyniły z miłości do Ojczyzny? Ostatnio radny postawił WC przy kościele, to miał wyczyn przez całą kadencję wybudować taki obiekt. Dlatego patrząc po dokonaniach Pani Teresy Aleksandrowicz, widać że w jej działaniu można zauważyć misję tworzenia dla dobra Ojczyzny.
Kto mi pokażę drugą osobę, która startuje w Grodzisku Maz i ma taki wkład w walce o niepodległość?!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-6 # Parny 2018-09-25 21:52
A ty szykujesz Grodzisk do jakiejś walki o niepodległość? Może pójdziemy na przymusową modlitwę a potem na przymusowe kopanie okopów przygotowując się do walki? … Czy może raczej nam wszystkim chodzi o wspanialsze, spokojne i dostatnie życie? Więc pożuć w końcu te ołowiane żołnierzyki, wyjdź z piaskownicy i trochę się ogarnij.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Młody z Grodziska 2018-09-25 22:53
Na szczęście mamy wolność wyznania, wolność słowa, dzięki osobą które o to walczyły. Nie musimy iść zbiorowo do modlitwy, niech pójdą Ci co maja taką wole i czują potrzebą, ale będą to czynili i Ci co maja taka chęć jak Ci co nie mają właśnie dzięki osobą które o to walczyły. Bardziej trafniejsze jest porównanie co burmistrz Benedykciński wraz ze swoją Ziemią Grodziską, pania Wróblewską i innymi zrobił aby faktycznie żyło nam się dostojnie? Czy to że podnieśli pensje włodarzom przyczyniło się do jakości mojego i naszego życia?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # Parny 2018-09-26 11:45
Mamy wolność wyznania??? A Kto, jak nie zachwalana przez ciebie partia publicznie głoci, że jak ktoś nie jest katolikiem to powinien wypi...ć z tego kraju? Czy ty w ogóle się obudziłeś? P.S. Ziemia Grodziska nie jest moim wyborem, to twór rodem z PRL (Jak zresztą PIS, ktoś tu już to zaznaczył)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Jaga 2018-09-26 11:53
Ziemia Grodziska to PSL.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # spółdzielca. 2018-09-25 17:46
Dlaczego radni będący członkami GSm nie reagowali w sprawie budowy garaży przy ul. Bairda ? Mieszkańcy prosili o pomoc wykazując bezprawie co potwierdził prawomocnie sąd. Dlaczego nadzór budowlany nic nie zrobił pomimo wyroku ? Budowa bloków na tej samej zasadzie uzyskała pozwolenia ze starostwa - dlaczego bezprawie rządzi w mieście przyszłości ? Skoro radni reprezentują mieszkańców to znaczy, że członkowie GSM nie mogą liczyć od wielu lat na pomoc radnych ziemi grodziskiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-10 # Iwona StawickaMatela 2018-09-25 15:41
Panie Miron jest pan w błędzie, dzięki Ewie Górskiej i jej zaangażowaniu, mam drogę, walka od dziesiecioleci, obok sąsiedzi też maja.
Gdyby nie radna Ewa Górska i pan Radny Jan Morwinski również moje pismo o podatku od psów by przepadło, oboje mocno zaangażowani i ponad podziałami .
Od 2016 roku nie ma podatku od psów.
Oby każdy był tak uczciwy i potrafił się dzielić jak Ewa Górska.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-9 # iwona stawickamatela 2018-09-25 15:03
Skoro zostalam wywolana przez Justę , to ja popieram i pomagam

Ewie Górskiej Grodziszczanie do Rady Miasta
Pawłowi Kołkiewiczowi Pis do Rady Powiatu
Ja głosuje na ludzi, nie opcje polityczne. Każdy kto mnie zna, wie jak jest.

Robie z tymi ludzmi Żołnierzy wyklętych, paczki dla kombatantow, kwesty i baby swapy od wielu lat.

Goraco kibicuje w okregu 3 Grażynce Jałgos-Dęskiej Grodziszczanie byla sołtys, cudowna osoba . Grażynko powodzenia.

Również mocno kibicuje Bogusi Karp, z Bogusią jak z pozostałymi, których wymieniłam znam się prawie od 10 lat.

Ja tym razem nie kandyduje, czasem tak się układa w życiu, choć propozycje były i za nie bardzo dziękuje.

Pozdrawiam syna p. Florczak, bardzo mily mlody człowiek, mieliśmy okazję porozmawiać chwilę. Ponad podziałami.

Pozdrawiam Iwona Stawicka Matela





To są ludzie ,którzy ze swoich pieniedzy pomagaja niepełnosprawnym młodzieży i zwierzaczkom.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Miron 2018-09-25 15:53
Nieskuteczna radna i koleś od obrzydliwych, propagandowych pocztówek wrzuconych dzieciom do nagród w konkursie. Nic dziwnego, ze Pani nie kandyduje,ktoś musi ratować skompromitowanych znajomych. Żal mi Pani. Naprawdę. Dalej nie doczekałem się osiągnięć radnej Górskiej,która jedyne co potrafi,to udawać bycie w opozycji.
Ps. Niech się Pani zdecyduje, PiS,grodziszczanie i o ziemniakach z sympatią Pani piszę-tam Pani jeszcze nie było!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # CO 2018-09-25 22:48
Górska zawsze była w porządku w stosunku do wyborców.Jedyny prawdziwy reprezentant wyborców w tej radzie. Szkoda że nie z ziemi grodziskiej bo by ja chwalili a tak cisza albo krytyka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Jaga 2018-09-26 11:25
Jedyny prawdziwy? A pani Pytlinska? Pan Kowalczyk?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-3 # Artur 2018-09-26 11:15
skompromitowanych? Brak skuteczności u radnej? Dla nas skuteczna. Pomogła i to znaczaca od początku do końca. W radzie kilkunastu radnych kompletnie nie skutecznych. Ja ją popre i moja rodzina także. Ciekawe kto chce ja obrzydzić wyborcom? Na czym dla osiedla polegala skuteczność innych bo sobie nie przypomne sam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Cegła 2018-09-28 07:27
Panie C. Jak fajnie ukryć i krytykować. Dobrze wiemy że jest Pan tylko marionetka Naj. Od jakiegoś czasu tylko widzę zdjęcia z Pana zasług. To wóz strażacki, to droga, to krzyż... A przez poprzednie lata nawet nie wiedziałem o Pana istnieniu. Teraz przed wyborami to boję się lodówkę otworzyć, że mi Pan tam wyskoczy. Jest Pan z naszego rejonu. Ale ani moja rodzina i znajomi Nie zagłosują na Pana mimo częstego lizania d..... Nie pozdrawiam.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # HD 2018-09-25 17:21
Pani Iwono proszę już nic nie pisać o konkretnych osobach, bo armia burmistrza jest prawdopodobnie w natarciu. Z najbardziej przyzwoitych, niezależnych ludzi będą robić nieudaczników. Tak kompromituje się pana Janusza od wielu lat i tak będzie z innymi. Proszę zobaczyć kto w tej kampanii został namaszczony na super radnego. Typowa miernota, człowiek bez kręgosłupa na którego prośbę dziury w drodze zasypali gruzem i on ma wielkie osiągnięcia. Burmistrz lubi miernoty, bo to mu daje absolutną władzę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+21 # Janka 2018-09-25 13:44
Głosuje na Mergnera, jeden z niewielu, który ostro krytykował Benka za co miał kłopoty w pracy. Nie ugial się jednak! Nie dał się zastraszyc. Takich ludzi jak najwięcej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+16 # Kokardka 2018-09-25 14:37
Pan Mergner, z tego co mi wiadomo, jest niezależny politycznie, a to duży plus. Ma mój głos. Dlaczego pani Pytlińska, obecna radna, jest ,,schowana,, w środku listy"? Co do pani Górskiej to fakt, najsłabsza z Grodziszczan, ale nie zgodzę się, że zła radna, na tle ,,ziemniaków,, wyróżnia się na plus. Na partie nie głosuję, ani na pis, ani na po, ani na psl (ziemia grodziska). Głosuję na p. Mergnera.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Justa 2018-09-25 11:32
A co z "Wyborca" niejakim Andrzejem który tutaj robił sobie kampanie już w czerwcu, czyżby go nie wystawił ani PiS ani PiS bis? Gdzie jest Edytka Żyła? Pani Iwonka Sawicka to z pisem działa czy z Henrykiem Tuszynskim? Oto są pytania samorządowe na zbliżające się wybory.....
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-2 # Baird 2018-09-30 07:14
Panie Edytka Zyla ma gdzies te wybory . Za sprawa Ziobry dostala posade w Orlenie z pensja 20-30 tys zl To sie nazywa dobra zmiana. Po co jej jakies wybory
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+4 # Justa 2018-10-01 09:14
Nir tylko ona. Pół komitetu się ustawiło i nie kandyduje. Dlatego Lewandoiwski na burmistrza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+12 # fala 2018-09-25 09:49
Jak nie ma tuszyńskiego, a powiat?
Tu są listy do rady miasta, do powiatu inny artykul.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+15 # spółdzielca. 2018-09-25 09:15
Jakie korzyści spółdzielcom przynieśli wieloletni radni ziemi grodziskiej będący członkami ? dr Wróblewska czł. wynajmująca pomieszczenia na przychodnię - za ile ? Andrzej Okurowski czł. czy podjął jakiekolwiek kroki przeciw patologii w swojej spółdzielni ? Czy Tomasz Suchożebrski
sprzeciwił się bezprawiu i zawyżaniu opłat ? Dlaczego ci wieloletni radni nie reagują na krzywdę wielu tys. spółdzielców ? Dlaczego w naszym mieście spółdzielcy stali się obywatelami wyjętymi z pod ochrony prawa ? Przykładem są wywieszane informacje o działaniach prokuratorek. Prezes zarządu ( Żyrardów) z wykształceniem licealnym, robi co chce z tysiącami swoich pracodawców ? Czy bez wsparcia i poparcia ze strony gleby byłoby to możliwe ? A może ta "elitka" nie czytała nigdy swoich praw i obowiązków ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Spółdzielca 2018-09-25 11:29
Co dla mieszkańców wspólnot zrobiła radna Curol?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+1 # gaja 2018-10-05 16:47
NIC, a na co liczyli ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Mad 2018-09-25 08:18
Bezwstydna jest ta Ziemia grodziska, pomimo kompromitacji wielu swoich radnych nadal ich wystawiają, cóż za pewność siebie! Przypominam, że Józefowicz jest zamieszany w '' zmiany '' na basenie z których to on skorzystal!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-1 # Komet 2018-09-25 06:59
Dla mnie dwa oczywiste wykluczenia!: 1. Pis, bo z komuną już raz walczyłem w latach 80-tych i nie w smak mi powrót reżimu i cenzury (no, ta już jest, więc stopniowe przemiany jak z połowy zeszłego wieku), 2. Ziemia Grodziska, bo tą doświadczam od lat (tu PIS i PSL właściwie się nie różnią, to samo parcie na kolesiostwo i załatwianie spraw pod ladą, jak za PRL)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Jerzy 2018-09-25 07:21
Dopisz jeszcze złodziei z PO i zostają bezpartyjni GRODZISZCZANIE
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-8 # Macieke 2018-09-25 08:36
Akurat na PO będę glosował, chociaż radny z platformy wprosil sie w ziemie grodziską. No ale sa inni wierni PO.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Komet 2018-09-25 11:49
Napisałem o dwóch oczywistych wykluczeniach. PO, … nie znam ich działań w samorządzie. W polityce krajowej polegli w moich oczach za wieloletnią bezczynność i dbanie jedynie o własny wizerunek, zamiast o realne reformy. O złodziejstwo oskarżać ich nie będę, bo nie mam dowodów.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+13 # Młody z Grodziska 2018-09-24 19:49
Dla mnie PiS pokazuję, że wywiązuje się z zobowiązań w państwie. Ja stawiam na Panią Teresę Aleksandrowicz. Bardzo ciekawa osoba o bogatej historii. Osoba internowana, która walczyła z komunistycznym totalitaryzmem. Pani Tereso Aleksandrowicz życzę sukcesu!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Mysia 2018-09-24 20:09
https://m.facebook.com/TeresaAleksandrowiczTwojaRadna

Tu więcej o Pani Teresie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # StaraNiewyksztalcona 2018-09-24 18:43
Teresa Aleksandrowicz - działaczka opozycji internowana w stanie wojennym.
Kamila Marjak-Kocur - młoda matka, działaczka społeczna, podobno będzie zabiegać m.in. o państwowy żłobek.
Obie aktywne, prospoleczne. Warto na nie oddać głos. Nie trzeba ciągle wybierać tych samych, czas dac szansę nowym kandydatom!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Kamila 2018-09-24 20:45
Szanowni Państwo,nazywam się Kamila Marjak-Kocur i startuję do Rady Miejskiej w Grodzisku Maz.z listy Prawa i Sprawiedliwości.Rzeczywiście jestem matką dwójki dzieci w wieku przedszkolnym,czy młodą;)-mam 38 lat.Moje priorytety to nie tylko budowa pierwszego publicznego żłobka,ale także przedszkola,i ogólnie poprawa oferty edukacyjnej i bezpieczeństwa dzieci.Jeśli te sprawy są również Państwu bliskie,proszę o głos:Okręg nr 2,lista PiS,miejsce nr 3.Pozdrawiam.Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-7 # Prosto 2018-09-24 22:52
Ale nie musi pani już zabiegać bo żłobek będzie!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Kamila 2018-09-25 08:47
Żłobek będzie :) A konkretnie to kiedy? Bo póki co słyszymy, że jest w zaawansowanej fazie projektowania albo ze faza projektowania już się zakończyła :) Problem żłobka istnieje od kilku lat, a ja na razie widziałam go tylko na zdjęciu, które przedstawił Z-ca Burmistrza Pan Tomasz Krupski podczas spotkania z mieszkańcami 22.09.2018. Z tego co się dowiedziałam dopiero na przełomie roku będzie ogłoszony przetarg na budowę żłobka i przedszkola, więc kiedy powstanie? Żłobek jest przewidziany na 50 dzieci, ale jak Pan Krupski się wyraził podczas spotkania wciąż trwają dyskusje czy rzeczywiście jest potrzebny żłobek. Nie wiem, kto ma takie wątpliwości, ale jak usłyszałam dla władz priorytetem była Mediateka i Hala Sportowa-Widowiskowa. W mojej opinii zarówno publiczny żłobek jak i przedszkole są w Grodzisku niezbędne i nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości. Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-3 # Daria 2018-09-25 23:10
A pani na pewno dokona cudu i zbuduja ten żlobek w oka mgnieniu. Każdy w kampanii cwany. Krytykuje się bezczelnie bo nie w oczy. Oczekuje się nie wiadomo czego nic nie mówiąc o potrzebach. Radny musi sluchac glosu mieszkańców ale my musimy mieć odwagę mówić o potrzebach.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # AP 2018-09-26 05:35
Jeśli pani Marjak-Kocur nie "dokona cudu", nie zagłosuje Pani na nią ponownie. Tak to działa. Nie trzeba za każdym razem wybierać PSL. Chyba, że nie chce Pani PiS, wtedy Grodziszczanie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-26 08:24
AP, dziękuję za opinię. Dodam tylko, że nie chciałabym zająć się dokonywaniem cudów, ale wybudować pierwszy w Grodzisku publiczny żłobek. To nie cud, tylko jedna z priorytetowych inwestycji (podobnie jak przedszkole). Tak, zdaję sobie sprawę, że z każdej złożonej obietnicy będę rozliczona i tak to powinno działać. Mam nadzieję, ze tak to działa również w przypadku obecnych radnych. Życzę miłego dnia. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-26 08:19
Witam Pani Dario, przejrzałam swoje dotychczasowe posty i nigdzie nie obiecałam cudów. Mogę Panią zapewnić, że nawet w kampanii wyborczej ważę każde słowo i kieruję się zasadą "nie obiecuj nieba, daj kawałek ziemi". Przykre jest to, że wybudowanie żłobka traktuje Pani w kategoriach cudu, może jest to sukces obecnych władz, że przekonały mieszkańców, że jak wybudują żłobek to cud się stanie. Cwaniactwo, bezczelność? A w czym wg Pani przejawiło się moje cwaniactwo? Krytykuję bezczelnie bo nie w oczy? Pani Dario, póki co nikogo nie krytykuję, tylko zwracam uwagę jakie widzę problemy, których nie rozwiązały dotychczasowe władze lokalne. Zwracałam się z tymi pytaniami bezpośrednio do Pana Burmistrza na stronie Urzędu Miasta poprzez"Pytania do Burmistrza", w ostatnią sobotę podczas spotkania z Z-cą Burmistrza Panem T. Krupskim zwróciłam się z tym problemem bezpośrednio. Tam właśnie usłyszałam, że trwają dyskusje czy żłobek w Grodzisku jest rzeczywiście potrzebny. Może dlatego traktuje to Pani w kategoriach cudu.Moje dzieci w tej chwili już żłobka nie potrzebują, ale po moich doświadczeniach i po konsultacjach programowych z mieszkańcami, wiem, że jest to pilna potrzeba. Napisała Pani, ze Radny musi słuchać głosu mieszkańców - z tym akurat zgadzam się w 100%, ale czy jest Pani przekonana, że obecni Radni wsłu***ą się w Pani głos, tzn. czy wsłuchiwali się w głos mieszkańców przez ostanie 4 lata czy przez ostatni miesiąc? Bo szczerze mówiąc, ja osobiście radnych mojego okręgu widzę teraz w kampanii. Ale może mamy tu inne odczucia. Reasumując: żłobek w Grodzisku nie jest cudem (można tu skorzystać z rządowego programu Maluch +), nie wybuduje się go w oka mgnieniu, jest na to cała kadencja, ale żeby zacząć trzeba widzieć taką potrzebę.Pozdrawiam Panią serdecznie i dziękuję za wszelkie uwagi.Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-4 # odp 2018-09-27 17:01
Proszę Pani, napisalam „ dokona cudu i zbuduje ten zlobek w oka mgnieniu ”Bardzo proszę bez manipulacji. Historia zabiegania o budowę żlobka w Grodzisku to temat poruszany przez wiele środowisk . Byly listy poparcia, interpelacje, prosby, uwagi na ten temat w pytaniach do burmistrza. W tej chwili wiadomo, ze inicjatywa ze strony wladz jest. Żlobek powstanie a na ile będzie potrzebny to sie okaże. Radni podejmowali uchwalę zdaje sie o dopłatach do przedszkoli prywatnych i do żlobkowych opłat także. Pokazuje to , że temat te nie był przez nich ignorowany, ...... A co do waznego pytania „ czy jestem przekonana , ze radni wsluchiwali się w glos mieszkańców?” Odpowiadam Tak , ci z ktorymi rozmawialam sluchali mnie z uwagą i działali. A Pani próbowala rozmawiać z którymkolwiek z radnych swojego okręgu? Niektórym należy się szacunek za angazowanie się.
PS. PIS w niejednych wyborach mówil o zlobkach, byli w radzie czlonkowie tej partii i też się nie udało. Proszę pomyslec co moglo byc tego powodem, bo na pewno nie zaniechanie z ich strony. Obecni radni tez byli za . Tu niestety ważna jest wola jednego Najważniejszego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-28 13:37
Odnośnie odp.
Szanowna Pani, nie miałam na celu żadnej manipulacji, po prostu zrozumiałam Pani zdanie tak jak napisałam powyżej.
Pisze Pani: W tej chwili wiadomo, ze inicjatywa ze strony władz jest. Ja jestem naprawdę ciekawa skąd ma Pani taką pewność i proszę nie oskarżać mnie tu o żadną manipulację. Proszę napisać, czy może widziała Pani jakieś dokumenty na ten temat, które to potwierdzają? Pytam o to, gdyż tak jak już pisałam, uczestniczyłam w sobotę 22.09.18 w spotkaniu z przedstawicielem naszych władz lokalnych Panem T.Krupskim i powiedział, ze toczą się dyskusje czy żłobek jest potrzebny. Więc na tej podstawie mam wątpliwość czy rzeczywiście obecne władze dążą do tego, żeby powstał.I dziwię się Pani pewności skoro sama Pani pisze, że listy poparcia, prośby, interpelacje itp. nie pomagały.Odnośnie obecnych radnych, nikomu nie odbieram szacunku, więc nie wiem dlaczego Pani o tym pisze. Co do ich zaangażowania nie oceniam tego dobrze, ale jeśli ma Pani inne odczucia, to tylko pozazdrościć. Dla mnie liczy się, żeby radny był skuteczny w swoich działaniach, skoro ma Pani w tej kwestii dobre doświadczenia, to może warto napisać, którego radnego Pani ocenia dobrze, i za jakie skuteczne działania. Może kogoś to przekona. Pytam ze szczerego zainteresowania. Dopłaty do przedszkoli, żłobków - ok, tylko czy ma Pani albo miała dziecko w przedszkolu prywatnym? Czy wie Pani jaki to jest koszt już po dopłatach od miasta? Przy dwójce dzieci (żłobek+ przedszkole w jednej placówce) płaciłam 1500 zł miesięcznie, już po specjalnej zniżce za to, że mam dwójkę dzieci w jednej placówce oczywiście od właściciela tej placówki. Dlatego nie przekonują mnie słowa, które usłyszałam ostatnio od przedstawiciela władz lokalnych, że oferta przedszkoli publicznych uzupełnia się z przedszkolami prywatnymi, bo dla rodzin obciążonych w ten sposób finansowo, to nie jest prawdą. Pozdrawiam.Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-28 13:43
Odnośnie odp.
I jeszcze jedna kwestia, którą chciałabym poruszyć: napisała Pani, ze radni są "za" ale niestety "ważna jest wola jednego Najważniejszego" To skoro Najważniejszy nie bierze pod uwagę ich opinii, to dlaczego wciąż startują z jego list? Przecież takie zarządzanie miastem podpisują swoim nazwiskiem. Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Jacek 2018-09-25 05:33
Trzymam kciuki. Prosto - żłobek będzie, jeden na Grodzisk? Ile dzieci?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Kamila 2018-09-25 08:53
Panie Jacku, dziękuję. Publiczny żłobek jest niezbędny w Grodzisku Maz., bo Grodzisk przez te wszystkie lata się rozwinął, przybyło mieszkańców, przybyło rodzin z dziećmi, a gminna infrastruktura żłobkowa, przedszkolna zupełnie za tym nie nadąża. Z tego co słyszałam od Z-cy Burmistrza Pana Krupskiego żłobek jest przewidziany na 50 dzieci.
Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-7 # Baird 2018-09-26 16:07
No coz , startuje z listy PiS =PZPR bis . Jestes za mloda , zeby pamitac te czasy jak rzadzilo PZPR . A to jest bardzo bliskie PiS . Moge tu napisac ale to nie ma sensu . Zglos sie do pierwszego Sekretarza na Nowogrodzka to moze on Ciebie oswieci
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+6 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-26 18:40
Panie/Pani Baird,wyczuwam jakąś nostalgię,tęsknotę.Ja piszę o potrzebie żłobka,przedszkola a Pan/Pani o PZPR.Nie rozumiem skojarzenia.Pisze Pan/Pani,że jestem za młoda,to rozumiem,że stawia się Pan/Pani na stanowisku osoby wiekowej,która wszystko przeżyła,wszystko wie,a jak nie wie to z tvn24 się dowie,a ponadto nic nie ma sensu.Czy jestem za młoda?Mam nadzieję,że na tyle,że mam jeszcze energię i siłę do działania.Jeśli Pan/Pani chce o czymś mi odpowiedzieć,to chętnie przeczytam.Do sekretarza?Znów ta tęsknota.Zapraszam na wybory i życzę wszystkiego dobrego.Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-3 # Baird 2018-09-27 17:59
Tak odpisze Pani . Zadnych tesknot nie mam , nie wiem o co Pani chodzi Wrecz czuje wstret do tych czasow a to teraz wraca.Pisze dokladnie,ze nie zna Pani stylu rzadzenia PZPR , taka drobna subtelnosc . A ja znam bo to przezylem i mialem na codzien . Zapewne jest Pani czynna dzialaczka PIS i firmuje ta partie angazuje sie w ten styl rzadzenia Wszyscy co nie znami to wrodzy , drugi sort . Tak Pani Pierwszy Sekretarz powiedzial . Jak trzeba byc niskim czlowiekiem to mowiac . Juz nie chce mi sie polemizowac z Pania .
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-28 07:59
Panie Baird, co do jednego się zgadzamy - nie ma co dalej polemizować, każde z nas ma swoje przekonania. Szkoda, że tak Pan odbiera obecną rzeczywistość. Mam nadzieję, że 21 października dokonamy właściwych wyborów dla naszego miasta. Pozdrawiam serdecznie. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-2 # rr 2018-09-28 00:07
malo przedszkoli? zdaje sie , że dla wszystkich dzieci znalazly się miejsca. Niezawszetrzeba budować. Przedszkola prywatnechętnie przyjmą dzieci, gmina doplaci tak żeby za pobyt w prywatnym nie kosztowal rodzica więcej niż w państwowym. Niech zaczna od żlobka na 50 dzieci, bo moim zdaniem nie trzeba więcej
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-29 23:42
Panie/Pani rr,
A dlaczegóż to gmina wspiera prywatne przedszkola zamiast wybudować przedszkole publiczne? Jakie koszty ponosi miasto dopłacając do przedszkoli prywatnych działających na zasadach przedszkoli publicznych? Może warto to sprawdzić :)Może te koszty są zbliżone do utrzymania przedszkola publicznego. Okazuje się bowiem, że w Grodzisku najlepiej otworzyć prywatne przedszkole - Urząd Miasta załatwi i klientów i pieniądze na nich. Do czego to prowadzi? Przedszkola prywatne w ogóle nie muszą być konkurencyjne, i tak miasto znajdzie im dzieci, bo przecież w przedszkolach publicznych się nie pomieszczą. Pozdrawiam.Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+3 # Kamila Marjak-Kocur 2018-09-30 00:09
Panie/Pani rr
Tak, Urząd Miasta ogłosił sukces, bo poradził sobie z rekrutacją do przedszkoli, a wie Pan/Pani dlaczego "udało się"? Króciutko przedstawię jak to wygląda z mojego punku widzenia - osoby biorącej udział w rekrutacjach w poprzednich dwóch latach. Rodzice, którzy w zeszłym roku mieli problem z otrzymaniem miejsca w przedszkolu publicznym, zgłosili dzieci do przedszkoli prywatnych, bo trudno od odpowiedzialnego rodzica oczekiwać, ze będzie siedział z założonymi rękami, kiedy w sierpniu, nie wiadomo co stanie się z jego dzieckiem od 01. września, czy urzędnicy znajdą mu miejsce czy nie.Dlatego zarówno ja, jak i część rodziców, którzy posłali swoje dzieci w zeszłym roku do prywatnego przedszkola, nie zmieniali dzieciom przedszkola prywatnego na publiczne, żeby oszczędzić dzieciom stresu związanego z taką zmianą. Po drugie, po bałaganie i nerwówce związanej z zeszłoroczną rekrutacją, obiecałam sobie "Nigdy więcej" i w tym roku w ogóle nie zgłosiłam do rekrutacji drugiego dziecka. Ot, taka trauma z zeszłego roku mi została, że postanowiliśmy z mężem zaoszczędzić naszej rodzinie tych emocji. Ot, taki sukces władz, że ludziom się odechciało rekrutacji. A po trzecie, powstało nowe przedszkole prywatne w Wólce Grodziskiej, z którym miasto podpisało od razu umowę na świadczenie usług na zasadzie przedszkola publicznego. Ot, tak się właścicielowi poszczęściło na starcie :) Czy tak powinno być? Moim zdaniem to władze lokalne mają obowiązek zapewnić rodzicom-mieszkańcom miasta spokój i pewność, ze ich dzieci bez problemu znajdą miejsce w przedszkolu publicznym, za którego kadrę odpowiada w pełni miasto, że będą mogły kontynuować w nim edukację, a nie od przetargu do przetargu. Pozdrawiam. Kamila Marjak-Kocur
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-11 # Mirek 2018-09-25 04:54
a dajcie spokój juz z tą Solidarnością. bylo minelo teraz wybory samorządowe i czas na nowe.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Mysia 2018-09-25 05:57
Bez Solidarności nie miałbyś teraz możliwości anonimowego hejtowania tejże.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+14 # Jogurt 2018-09-24 18:29
Głosuje na Janusza Okurowskiego - jedynka PiS w okręgu nr 2. Bezpartyjny. Wiceprezes Krajowego Związku Lokatorów i Spółdzielcow. Pracował w komisjach sejmowych prawa spółdzielczego. Autor "Gazetek Wolnosci", inicjator darmowych porad prawnych w komitecie PiS, założyciel zespołu redakcyjnego Halo Spółdzielnia na Tugrodzisk.pl, ekspert prawa spółdzielczego, nauczyciel i przyjaciel grodziskich społecznikow spółdzielczych. Człowiek legenda, pomocny, otwarty i mądry.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Jogurt 2018-09-24 18:31
Szelerski, Krajewska, Lewandowski - to współpracownicy Janusza Okurowskiego. Członkom wspólnot mieszkaniowych polecam z kolei kandydaturę Wiesławy Romanowski ej, która walczy o prawa mieszkańców wspólnot mieszkaniowych. Też bezpartyjna.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Jak tu nie b...... 2018-09-24 17:18
Pani uczycielka od jęz rosyjskiego czyli PZPR. Przypomina mi się sławne powiedzenie - trup Stalina wyjrzał z szafy. Zresztą takich perełek jest więcej, wystarczy nazwisko pełnomocnika. Można powiedzieć, że komuna wiecznie żywa i rządzi. Efekty ich pracy to zakorkowane miasto, odrolnienie ok 500 h gruntu pod deweloperkę przy pomocy parków rozrywki. Tunel dla liliputa, ale widocznie mieszkańcy tak kochają stać w korkach i wdychać spaliny przez następne 24 lata. Nasuwa się pytanie , dlaczego baron PSL tak kocha byłych komunistycznych działaczy ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # StaraNiewyksztalcona 2018-09-24 16:18
Benek rezygnując z mandatu wciągnie na plecach tych, którzy bez tej pomocy by nie weszli.
Okurowski wreszcie z jedynka, na którą w pełni zasłużył. Podobnie Lewandowski. Warci uwagi na listach PiS : Aleksandrowicz, Kocur, Szelerski, Romanowska, Krajewska, Barcikowski. Wielkie WOW, wreszcie dobre listy.
Na liście Grodziszczan Mergner, można w ciemno głosować, świetny kandydat dla Łąk!

Najważniejsze, że nie ma Żyły, Pytlinska kandydatem wspierającym, Tuszynski do powiatu.

Jest w czym wybierać, jak się chce partyjnych (Lewandowski) i jak się nie chce partyjnych (Okurowski).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+9 # Pytanko 2018-09-24 16:17
A co to Winiarska Czajkowska taka wyróżniona grubą czcionka?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-6 # Pawcio 2018-09-24 16:56
To sołtys Opyp. ciekawe czemu startuje w Grodzisku
Czyżby jej we wsi nie chcieli ?
Penie z niej taki społecznik.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Janusz 2018-09-24 15:42
Józefowicz dalej kandyduje? Przecież on nic nie robi jako radny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
0 # Bartek 2018-09-28 14:19
Cytuję Janusz:
Józefowicz dalej kandyduje? Przecież on nic nie robi jako radny.

"Nic" to ciągle więcej powiedziane niż to, na co ten Pan sobie zapracował.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Krzysiek M. 2018-09-24 15:40
Kandydaci Grodziszczan w okręgu wiejskim nawet nieźli. Do poparcia.
No i Merger kandyduje czyli alternatywa dla Łąk.
Jedno dziwne to brak Tuszynskiego na liście.
A Benedykciński to na burmistrza czy już ustępuje i chce zostac radnym. Plotki o następcy juz są.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-8 # radek 2018-09-24 15:56
Ależ ty masz wiedzę.
Benek radnym był i będzie, a na Burmistrza kandyduje znowu.
Mam nadzieję że teraz go wymiotą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # Kabaret 2018-09-24 16:37
Benek od 16 lat nie jest radnym. Kandyduje na radnego, zbiera głosy i przekazuje mandat. Radnym będzie wtedy jak go nie wybiorą na burmistrza, ale to nie jest możliwe. Podobno Galiński nie będzie już zastępcą, czyli jak zdobędzie mandat będzie radnym, chyba, że kolejnym doradcą Benka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Kabaret 2018-09-24 16:20
Benedykciński kandyduje na burmistrza i radnego. Jeżeli zdobędzie mandat radnego, to przekaże go kolejnej osobie ze swojej listy i tym sposobem będzie dyktat Ziemi Grodziskiej, czyli tak jak było dotychczas. Podobnie Galiński, czy Krupski.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+8 # Zerowy 2018-09-24 15:31
Znowu Benek ratuje się nauczycielami. Krupski do rady ?
Janusz Okurowski kandydatem i dobrze. Pośród tych zależnych to jakaś odmiana. Jak się ludzie nie zmobilizują tozapanuje tylko ziemia grodziskai jeden Janusz.Propaganda już działa.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+7 # edyta 2018-09-24 15:18
Ciekawe: Okręg wyborczy NR.2 KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA

pani na liście pozycja nr.1 wpisana na liście miejskiej a mieszka na terenie wiejskim ?
Dziwna ta zagrywka.Penie chce koniecznie wygrać wybory.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-3 # wolny 2018-09-24 15:39
Wasz lider też pochodzi z terenu wiejskiego
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+10 # Kabaret 2018-09-24 16:26
A kto z Ziemi Grodziskiej coś robi? Józefowicz nie jest wyjątkiem. Ważne, że rękę podnosi jak trzeba.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-5 # Kabaret 2018-09-24 19:27
To nie ważne z jakiego okręgu startuje i gdzie mieszka. Gmina jest jedna, a radny powinien ogarniać wszystko. Życzę pani Winiarskiej powodzenia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+2 # Pawcio 2018-09-24 19:31
Przyjdz i zobacz jaka to ona zaradna we wsi.
Błoto błoto błoto , nawet jej ulica gdzie posiada całą infrastrukturę jest w błocie. To jest aktywny sołtys ?
Tak jak inni , rządna władzy i pieniędzy za nic.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
-2 # Kabaret 2018-09-24 20:38
Człowieku, czy ty z konia spadłeś, kto jest odpowiedzialny za drogi? Sołtys, czy samorząd? Gdyby Benio nie sprzedał działki budowlanej w Opypach, to dawno by tam była kosteczka i nikt by nie musiał za tym chodzić. Kochasz burmistrza to idź i błagaj o drogę, też jesteś mieszkańcem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+5 # Pawcio 2018-09-24 20:46
Jaki sołtys , taka wieś
Jak sołtys nie będzie się upominał w imieniu mieszkańców to nic nie będzie.Kogo reprezentuje sołtys? siebie, czy mieszkańców ?
Czy dzięki funkcji ma budować swój pr.?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
+11 # Sami swoi 2018-09-24 14:24
Na listach Ziemi Grodziskiej sami swoi, sprawdzeni - mierni ale wierni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Zacytuj komentarz | Zgłoś administratorowi
Top